Llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra i Màster en Guió per a Cinema i Televisió per la Universidad Pontificia de Salamanca.
L’any 2008 s’incorpora a l’empresa cinematogràfica Vértice Films com a Executiva de Desenvolupament, participant en la producció de pel·lícules com La Habitación de Fermat, estrenada comercialment a Estats Units i una vintena de països més; Cosas Insignificantes, una producció espanyola-mexicana de Guillermo del Toro; i el documental Océanos dirigit per Jaques Perrin.
El 2013 participa a l’ScripLab del Torino Film Lab, un programa de formació avançat sobre escriptura cinematogràfica adreçat a guionistes i consultors de guió de tot el món. Des de llavors, forma part del seu comitè de preselecció de projectes.
En els darrers anys, ha treballat com a analista i consultora de guió per a diverses empreses de producció cinematogràfica com Filmax, A contracorriente Films, Garage Films i Bluebird Film i Link-Up Barcelona; i cineastes com Benito Zambrano, Sílvia Quer, Paula Ortiz, Marcel Barrena, Pau Subirós, Cristina Campos o Stella Kiryakopoulos.
També coordina el Postgrau en Guió i Direcció d’Actors de l’Escola Superior Politècnica del Tecnocampus (centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra).
El 2016 s’incorpora com a sòcia a la productora Clack Audiovisual, des d’on ha co-escrit els documentals i reportatges per a televisió: Els Ponts de Mostar, Cançons a la vora del pop, 165 Regent Street, Cap a la Meta, Desmuntant Laietana, Polifonia Basca i Revolució sonora: vivències a les Cases de la Música.