Informació general


Càrrec: Tutor/a

Despatx: TCM6 P2 OF. 1

Correu electrònic: gflores@tecnocampus.cat

ORCID code: Visitar

Research gate: Visitar

Categoria professional: Professor/a

Escoles


ESCOLA SUPERIOR DE CIÈNCIES DE LA SALUT

Grau o graus als que imparteix classe


Descripció del perfil acadèmic, investigador i/o professional


Doctor en “Didàctica de l’Educació Física, de les Arts Visuals, de la Música i de la Veu” per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster universitari en “Activitat Motriu i Educació” de la Universitat de Barcelona i llicenciat en “Ciències de l’Activitat Física i l’Esport” per la Universidad de Alcalá de Henares (Madrid). També Diplomat en “Mestre d’Educació Física” per la Universidad de Cádiz. Des de l’any 2009 sóc professor universitari i personal docent investigador en l'àrea de la Didàctica de l'Educació Física i la Pedagogia, amb experiència en estudis de Grau (CAFE, Educació Primària i Infantil) i de Màster (Màster de Formació del Professorat de Secundària, etc.) Sóc membre del “Grup d’Investigació Social i Educativa de l’Activitat Física i l’Esport” (GISEAFE) de l’INEFC de Barcelonade, i de l’Equip de Recerca en Diversitat i Inclusió en Societats Complexes” (ERDISC) de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Assignatures que imparteix


Activitat científica


Articles

Any publicació Títol Autor

2017

LA VISIÓN DEL PROFESORADO DE EDUCACIÓN FÍSICA SOBRE LA PRESENCIA DEL ALUMNADO DE ORIGEN EXTRANJERO EN LA ESCUELA: ¿OPORTUNIDAD O PROBLEMA?

FLORES AGUILAR. G., PRAT GRAU, M. & SOLER PRAT, S.

2015

ECHANDO LA VISTA ATRÁS: LA VOZ DEL PROFESORADO DE EDUCACIÓN FÍSICA SOBRE SU TRAYECTORIA PROFESIONAL EN UNA ESCUELA MULTICULTURAL.

FLORES AGUILAR. G., PRAT GRAU, M. & SOLER PRAT, S.

2015

LA INTERVENCIÓN PEDAGÓGICA DEL PROFESORADO DE EDUCACIÓN FÍSICA EN UN CONTEXTO MULTICULTURAL: PRÁCTICAS, REFLEXIONES Y ORIENTACIONES

FLORES AGUILAR. G., PRAT GRAU, M. & SOLER PRAT, S.

2014

PROFESORADO Y EGRESADOS ANTE LOS SISTEMAS DE EVALUACIÓN DEL ALUMNADO EN LA FORMACIÓN INICIAL DEL MAESTRO DE EDUCACIÓN INFANTIL

MARTÍNEZ MÍNGUEZ, L. & FLORES AGUILAR, G.

2014

LA VOZ DEL PROFESORADO DE EDUCACIÓN FÍSICA SOBRE SU FORMACIÓN ACADÉMICA ANTE LA REALIDAD MULTICULTURAL: ANÁLISIS DE LA SITUACIÓN Y PROPUESTAS DE MEJORA

FLORES AGUILAR. G., PRAT GRAU, M. & SOLER PRAT, S.

2013

EL ROL DEL ÁRBITRO Y SU IMPLICACIÓN EN EL FOMENTO DEL JUEGO LIMPIO. ANÁLISIS Y PROPUESTAS DE INTERVENCIÓN EN EL CONTEXTO DE DEPORTE UNIVERSITARI

PRAT GRAU, M.; FLORES AGUILAR, G. & CARBONERO SÁNCHEZ, L

2012

LA EDUCACIÓN FÍSICA Y EL DEPORTE COMO HERRAMIENTAS DE INCLUSIÓN DE LA POBLACIÓN INMIGRANTE EN CATALUÑA: EL PAPEL DE LA ESCUELA Y LA ADMINISTRACIÓN LOCA

SOLER PRAT, S., FLORES AGUILAR. G. & PRAT GRAU, M.

2011

EN BUSCA DE UNAS ESCUELAS DEPORTIVAS MÁS EDUCATIVAS: LA IMPORTANCIA DEL ROL DEL MONITOR DEPORTIVO EN LA CALIDAD DEL DEPORTE EXTRAESCOLAR

PRAT GRAU, M.; CARBONERO SÁNCHEZ, L.; FLORES AGUILAR, G. & PUIG LLEIXÀ, B