Informació general


Càrrec: Tutor/a

Despatx: Sala de professors associats (TCM1)

Correu electrònic: mgarciaq@tecnocampus.cat

Research gate: Visitar

Categoria professional: Professor/a

Escoles


ESCOLA SUPERIOR POLITÈCNICA

Grau o graus als que imparteix classe


Descripció del perfil acadèmic, investigador i/o professional


Marta García Quiñones és doctora per la Universitat de Barcelona (2016) amb la tesi "Historical Models of Music Listening and Theories of Audition", defensada el gener del 2016, que tracta sobre la història dels discursos científics sobre l'audició i la seva articulació amb els discursos estètics sobre l'escolta musical. Ha estudiat també les transformacions contemporànies de l'escolta, en particular l'escolta de música amb reproductors mòbils. Té el CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages) de Cambridge Assessment English i al TecnoCampus ensenya anglès per a la Comunicació Audiovisual i per a l'Enginyeria. Des del curs 2019-2020 és també professora col·laboradora del Màster Universitari de Filosofia per als Reptes Contemporanis de la UOC.

Formació i Experiència Professional


Formació Acadèmica

Titulació Institució
DOCTORA UNIVERSITAT DE BARCELONA
LLICENCIADA EN FILOSOFIA I LLETRES (FILOSOFIA I CIÈNCIES DE L`EDUCACIÓ - SECCIÓ FILOSOFIA) UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
SUFICIÈNCIA INVESTIGADORA UNIVERSITAT DE BARCELONA
POSTGRAU DE GESTIÓ DE CONTINGUTS A INTERNET INSTITUT CATALÀ DE TECNOLOGIA
CURS DE FORMACIÓ DE PROFESSORS D`ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA (ELE) INTERNATIONAL HOUSE BARCELONA (IL3 - INSTITUT DE FORMACIÓ CONTINUADA, UB)
EINES PROFESSIONALITZADORES PER A L`ENSENYAMENT DE L`ANGLÈS BARCELONA ACTIVA
CERTIFICATE IN TEACHING ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES (CELTA) CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH - INTERNATIONAL HOUSE ROME
ENGLISH PRONUNCIATION IN A GLOBAL WORLD (OPEN COURSE) VRIJE UNIVERSITEIT AMSTERDAM (FUTURE LEARN)
TECHNICAL REPORT WRITING FOR ENGINEERS (OPEN COURSE) THE UNIVERSITY OF SHEFFIELD (FUTURE LEARN)

Activitat científica


Articles

Any publicació Títol Autor

2019

STUDYING LISTENING TO RECORDED POPULAR MUSIC: A METHODOLOGICAL OVERVIEW AND SOME SUGGESTIONS FOR FUTURE RESEARCH

MARTA GARCÍA QUIÑONES

2019

“‘WHAT IS THIS MUSIC DOING TO ME?’: STUDYING THE EFFECTS OF MUSIC ON MOOD IN THE FIRST HALF OF THE TWENTIETH CENTURY

MARTA GARCÍA QUIÑONES

2018

‘“LISTEN TO THIS!” THE PRACTICE OF “LISTENING-WITH” TO RECORDED MUSIC AND THE AFFECTIVE CONSTRUCTION OF MUSICAL TASTE’

MARTA GARCÍA QUIÑONES

2016

SOUND STUDIES VS. (POPULAR) MUSIC STUDIES

MARTA GARCÍA QUIÑONES

2016

ON THE MODERN LISTENER

MARTA GARCÍA QUIÑONES

2013

INTRODUCTION: A DAY IN THE LIFE OF A UBIQUITOUS MUSICS LISTENER

ELENA BOSCHI, ANAHID KASSABIAN AND MARTA GARCÍA QUIÑONES

2013

BODY AND CONTEXT IN MOBILE LISTENING TO DIGITAL PLAYERS

MARTA GARCÍA QUIÑONES

2020

EL TIEMPO HACIA AFUERA: CONTAR LA HISTORIA DE LA MÚSICA HOY

MARTA GARCÍA QUIÑONES

2010

EL CUERPO EN LOS DISCURSOS SOBRE LA ESCUCHA MUSICAL

MARTA GARCÍA QUIÑONE

2008

CAP A UNA MUSICOLOGIA DE LA DISTRACCIÓ

MARTA GARCÍA QUIÑONES