Que estàs buscant?
Càrrec: Tutor/a
Despatx: 50 (TCM1 P2)
Correu electrònic: smartinezt@tecnocampus.cat
ORCID code: Visitar
Categoria professional: Professor/a
Doctor en Musicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona, especialista en anàlisi, composició i producció de música per a mitjans audiovisuals. També és Llicenciat en Història per la Universitat de Barcelona, Llicenciat en Musicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i Màster en Humanitats: art, literatura i cultura contemporànies per la Universitat Oberta de Catalunya.
Com a docent ha treballat al Grau en Mitjans Audiovisuals del TecnoCampus, així com al Grau de Musicologia, el Màster en Musicologia, educació musical i interpretació de la música antiga i el Màster en Formació de Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (especialitat: Música) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Entre els anys 2006 i 2022 ha estat director de la Societat Coral La Floresta, la coral més antiga de Barcelona en actiu.
A nivell professional té una llarga trajectòria com a compositor i productor de música per a pel·lícules, espectacles escènics i instal·lacions artístiques, obtenint reconeixements com el Premi Barcelona de Cinema a la millor música original per Joves (2006) o el Premi Gaudí a la millor música original per Trash (2010). Beach House (2023), el darrer projecte en què ha participat, ha obtingut el Premi a la millor pel·lícula internacional al Mammoth Film Festival de Califòrnia i el Premi del públic al Festival Internacional de Cinema en Català.
Formació Acadèmica
Titulació | Institució |
---|---|
MÀSTER EN HUMANITATS: ART, LITERATURA I CULTURA CONTEMPORÀNIES | UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA |
LLICENCIAT EN HISTÒRIA I CIÈNCIES DE LA MÚSICA (MUSICOLOGIA) | UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA |
LLICENCIAT EN HISTÒRIA | UNIVERSITAT DE BARCELONA |
DOCTOR EN HISTÒRIA DE L`ART I MUSICOLOGIA | UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA |
Articles
Any publicació | Títol | Autor |
---|---|---|
2019 |
LA TRANSMISIÓN DE VALORES Y REFERENCIAS COMERCIALES A TRAVÉS DEL SONOTIPO. LA INFLUENCIA DE LOS PARÁMETROS SONOROS VERSUS LA MEMORIZACIÓN MEDIÁTICA |
DANIEL TORRAS, SANTOS MARTÍNEZ |
2018 |
A MUSICAL/PARAMETRIC ANALYSIS OF AUTOMOTIVE SOUND LOGOS. ARE THE SECTOR AND BRAND WITHIN THE MUSIC? |
DANIEL TORRAS, SANTOS MARTÍNEZ |
2017 |
SOBRE LA RETÓRICA DEL SONIDO PUBLICITARIO. RELACIONES ENTRE ESTRUCTURA SONORA Y TRAMA NARRATIVA EN DOS SPOTS DE VOLKSWAGEN |
JORDI ROQUER, SANTOS MARTÍNEZ |
2015 |
QUEEN’S SNAKE: THE USE OF AUDIO PRODUCTION AS A MEANS TO SEMANTIC EXTENSION IN QUEEN'S “WAS IT ALL WORTH IT” |
JORDI ROQUER, SANTOS MARTÍNEZ, CARLES BADAL |