El Consell de Direcció de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, així com el seu president, manifesta, en relació a la situació de crisi humanitària a la franja de Gaza, les següents consideracions:

• El compromís amb la pau i l’aposta pel diàleg com a via per a la resolució dels conflictes és un valor fonamental per a la comunitat d’empreses, estudiants i treballadors del TecnoCampus.
  • La situació de crisi humanitària a la franja de Gaza, conseqüència de l’ofensiva militar que hi du a terme l’exèrcit israelià, causa una profunda indignació en la nostra comunitat, que n’exigeix la resolució, així com el respecte a les lleis internacionals pel que fa a la protecció de la població civil.
  • La institució fa propi el comunicat de la conferència de rectors de les universitats espanyoles (CRUE), i exigeix la fi de l’ofensiva militar, així com l’alliberament dels civils israelians segrestats a la Franja.
  • La Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme no manté cap tipus d’acord empresarial o acadèmic amb empreses o universitats israelianes, i no n’establirà si no són institucions compromeses amb la pau.
  • La Fundació explorarà, en base als seus recursos, vies de suport a la comunitat acadèmica de Palestina.

El TecnoCampus acull una activitat formativa internacional en el marc del projecte europeu 4D