La crisi climàtica, la crisi energètica, les imminents crisi de recursos... la incorporació d’estratègies de circularitat i sostenibilitat empresarial cada vegada seran més imprescindibles per a aquelles empreses que vulguin esdevenir resilients als canvis derivats dels actuals models de producció i consum. Per a poder-ho fer, els caldrà incorporar noves eines de transformació cap a la circularitat.

Durant el passat mes de novembre i aquest mes de gener la Càtedra d’Economia Circular i Sostenibilitat del Tecnocampus ha participat en un cicle de webminars organitzats per l’Agència per la competitivitat de l’empresa, ACCIÓ on el focus dels seminaris ha recaigut en les eines que poden incorporar les empreses per realitzar aquesta requerida transició cap a la sostenibilitat.

El primer webminar,  “Economia Circular per impulsar la innovació” , ha estat realitzat per Sònia Llorens, directora de la Càtedra, conjuntament amb la Fundació Ellen Mac Arthur Foundation; en el webminar s’han transferit eines per assolir la circularitat a través de la innovació. Es pot recuperar aquí.

El segon webminar “Com mesurar i comunicar la sostenibilitat de la teva empresa” ha estat realitzat per Axel Ehberger i Xavier Subirats, professors col.laboradors de la Càtedra, i s’hi han presentat eines per mesurar i comunicar la sostenibilitat d'una empresa de manera real, evitant així el greenwashing. Aquest seminari s’ha realitzat conjuntament amb PwC España. Es pot recuperar aquí.


Anterior

El TecnoCampus participa una aliança internacional d’universitats emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris