Curs Habilitats per a la transformació digital (40h)
Dates: del 29 de novembre al 20 de desembre de 2024
Objectiu: Adquirir els coneixements i les eines necessàries per a poder realitzar i adaptar la teva feina a les noves eines digitals.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Introducció a la transformació digital
- Mòdul 2. Determinació de les eines de treball per a l’ús de la tecnologia
- Mòdul 3. Adquisició de coneixements sobre Màrqueting i RRSS
- Mòdul 4. Gestió del negoci i productivitat
Curs Eines de gestió web (gestió de continguts) (40h)
Dates: del 8 al 27 de gener de 2025
Inscripcions obertes fins el 2 de gener de 2025: Inscriu-t'hi!
Objectiu: Aprendre a gestionar continguts web amb diferents eines (Jommla, Drupal, Moodle, Sakai, Liferay, Sharepoint) i la gestió de repositoris i CRM.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Introducció als gestors de continguts
- Mòdul 2. Gestió de continguts amb Jommla
- Mòdul 3. Gestió de continguts amb Drupal
- Mòdul 4. Eines de formació. Moodle
- Mòdul 5. Eines de formació. Sakai
- Mòdul 6. Eines de treball en grup. Liferay
- Mòdul 7. Eines de treball en grup. Sharepoint
- Mòdul 8. Gestió de repositoris
- Mòdul 9. CRM
Itinerari en Disseny de comerços electrònics (40h)
Dates: del 30 de gener al 18 de febrer de 2025
Inscripcions obertes fins el 26 de gener de 2025: Inscriu-t'hi!
Màrqueting online: disseny i promoció de llocs web (30h)
Objectiu: Realitzar les operacions bàsiques de disseny i promoció de llocs web tenint en compte el comportament del client online, la navegabilitat i les tècniques de publicitat online, a partir del màrqueting online.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Internet Màrqueting: conceptes generals i eines
- Mòdul 2. El Pla de Màrqueting
- Mòdul 3. El comportament del client Online
- Mòdul 4. Com promocionar i construir un lloc web
- Mòdul 5. Navegabilitat
- Mòdul 6. Qui construeixen els Web Sites?
- Mòdul 7. Alguns consells addicionals
- Mòdul 8. Alguns conceptes relacionats amb la publicitat Online
Curs d'Accessibilitat Web (10h)
Objectiu: Adquirir els coneixements per a millorar les eines informàtiques i fer universal l’accés a la web.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Discapacitat
- Mòdul 2. Accessibilitat web. Beneficis de l’accessibilitat web
- Mòdul 3. Us racional dels elements de suport: pautes i eines
- Mòdul 4. Annexes
Curs Canals de promoció i publicitat en dispositius mòbils (40h)
Dates: del 21 de febrer al 12 de març de 2025
Inscripcions obertes fins el 17 de febrer de 2025: Inscriu-t'hi!
Objectiu: Adquirir les nocions bàsiques per seleccionar els canals més adients a utilitzar i el tipus de missatge a transmetre per aconseguir els objectius de les campanyes publicitàries. Aprendràs la importància de l'estudi, anàlisi i preparació prèvia a la selecció de canals i a la implementació de tàctiques online i mobile. Identificaràs els avantatges i la potència de la definició i llançament d'una estratègia de màrqueting digital centrada en mòbils.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Planificació de màrqueting
- Mòdul 2. Màrqueting específic per a dispositius mòbils
- Mòdul 3. Relació del plan mobile amb el plan de màrqueting general
Curs Analítica Web (40h)
Dates: del 18 de març al 4 d'abril de 2025
Inscripcions obertes fins el 13 de març de 2025: Inscriu-t'hi!
Objectiu: Valorar la importància de l'analítica web, com a part de l'estratègia digital d'una empresa, utilitzant i triant en cada projecte les eines adequades de mesura i valorant les dades recollides per a la presa de decisions.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Introducció a l’analítica web
- Mòdul 2. Eines de l’analítica web
- Mòdul 3. Mesura, anàlisi i interpretació de dades
Curs Promoció i negoci a través de les xarxes (40h)
Dates: del 8 d'abril al 29 d'abril de 2025
Inscripcions obertes fins el 3 d'abril de 2025: Inscriu-t'hi!
Objectiu: Desplegar un pla d'acció d'estratègies de promoció del negoci en xarxes socials. Identificar els punts claus de la marca i destriar entre l'estratègia per a marca personal i marca empresa. Redactar un Briefing i un Pla de Màrqueting Digital per a RRSS, triant el llenguatge i eines més adequats per al seguiment del Pla de Màrqueting Digital. Crear una comunitat activa que generi leads i potenciï el negoci, combinant canals i respectant la identitat de marca.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Branding
- Mòdul 2. Pla de Màrqueting Digital
- Mòdul 3. Community management i RRPP en plataformes digitals