Mòdul 1 Estratègia de Publicitat Digital
Introducció a la Professió i Oportunitats Laborals:
- Com la publicitat digital està redefinint les demandes professionals en el camp del marketing digital.
- Les sortides laborals i les habilitats requerides per aprofundir en aquest àmbit.
Estratègia Publicitària en un Món Amb IA:
- Elaboració d'una estratègia publicitària basada en dades i aprenentatge automàtic.
- Com optimitzar la selecció d'audiència i la gestió del pressupost publicitari.
Copywriting Estratègic Amb IA per a publicitat a Xarxes Socials:
- Com la IA pot ajudar en la creació de textos publicitaris persuasius i adaptats a l'audiència.
- L'ús de generació de textos assistida per IA per optimitzar els anuncis.
Estratègies de Visual Marketing Amb IA:
- Com la IA pot millorar la selecció d'imatges i vídeos per als anuncis.
- L'ús de la IA per a la personalització de continguts visuals.
Contingut Òptim: Què, Com i Per a Qui Amb IA:
- Com determinar quin contingut és més efectiu en funció de les dades i les preferències de l'audiència.
- Segmentació d'audiències mitjançant eines d'IA.
En aquest mòdul, no només aprendrem els fonaments de la publicitat digital i els social ads amb la incorporació de la IA, sinó que també posarem en pràctica les habilitats i les eines necessàries per aconseguir resultats excepcionals en aquesta àrea.
Mòdul 2 Social Ads: Facebook Ads, Instagram Ads,TikTok Ads, Linkedin Ads i Twitter Ads
Creació i configuració d’un compte publicitari i com gestionar el business manager.
- Explorarem les opcions disponibles a cada plataforma per a una gestió eficient dels anuncis
Passos i caracterització de campanyes, segons les fites del negoci.
- Aprofundirem en les estratègies publicitàries basades en les fites del negoci.
- Utilitzarem IA per a identificar i definir objectius clars i efectius per a les campanyes publicitàries.
Aprenent a segmentar les diferents audiències en funció del pressupost.
- Explorarem com utilitzar dades demogràfiques i de comportament per a una segmentació òptima.
Píxel, auditoria, estructura d’esdeveniments i implementació correcta.
- Aprofundirem en la implementació del píxel de seguiment.
- Com estructurar una recopilació de dades més precisa i útil.
Catàlegs de productes a Facebook + DPA Dynamic Product Ads.
- Com crear la personalització d'anuncis basats en el comportament i les preferències de l'usuari.
Pràctica d’anuncis reals i campanyes que funcionen.
- Posarem en pràctica els coneixements adquirits amb l'ajuda de les eines d'IA.
- Crearem anuncis reals i campanyes que funcionen mitjançant l'ús de la segmentació avançada, la optimització basada en dades i les estratègies publicitàries basades en IA.
Mòdul 3 Google Ads i altres cercadors.
Estratègies avançades de Google Ads i anuncis a altres cercadors.
- Com utilitzar l'IA per millorar la gestió de campanyes publicitàries.
- Eines d'IA per a l'optimització de campanyes publicitàries.
Models de compra venda: CPM, CPL, CPC, CPA.
- Optimització d'anuncis mitjançant l'anàlisi de dades i predicció d'interaccions.
Com configurar estratègicament una campanya per promocionar productes i/o serveis.
- Utilització de l'IA per determinar les millors opcions de segmentació.
- Anàlisi predictiu per a la selecció de paraules clau i pressupostos.
Com dissenyar anuncis i redactar-los per optimitzar Google Ads i YouTube Ads.
- Com crear anuncis eficaços utilitzant la generació de text amb IA.
- Personalització d'anuncis basada en dades demogràfiques i de comportament.
Segmentació d’audiències, segons l’objectiu de la campanya i la ubicació geogràfica.
- Segmentació geogràfica mitjançant l'anàlisi de dades.
Google Ads a la pràctica: plataformes, campanyes i anuncis
- Exemples concrets de com les empreses estan utilitzant l'IA per a millorar les seves campanyes publicitàries.
Aquest mòdul proporcionarà als estudiants un coneixement profund sobre com aprofitar les estratègies i les eines d'IA per a optimitzar les campanyes de publicitat en línia, tant a Google Ads com en altres cercadors. Els participants sortiran amb la capacitat d'aplicar aquest coneixement de manera pràctica per obtenir resultats més efectius i eficients en les seves campanyes de SEM.