Que estàs buscant?
CB1. Que els estudiants hagin demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé es recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CB4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
CB5. Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
CE1. Interpretar conceptes econòmics bàsics i el raonament econòmic, així com el funcionament microeconòmic i macroeconòmic.
CE2. Definir la política de l'empresa en entorns internacionals i infondre una dimensió global i internacional als negocis empresarials.
CE3. Analitzar i valorar els estats comptables, avaluar el rendiment econòmic i elaborar informes financers.
CE4. Avaluar i definir les polítiques de personal d'una empresa o organització empresarial, seleccionar equips de treball, definir perfils i establir necessitats de personal.
CE5. Analitzar contextos empresarials, identificar mercats i clients i establir estratègies de màrqueting mitjançant la utilització de tècniques avançades i innovadores.
CE6. Interpretar normativa legal i d'organització institucional i gestionar informació d'àmbit empresarial.
CE7. Elaborar projectes i propostes d'empreses innovadores.
CE8. Organitzar les operacions productives de l'empresa.
CE9. Utilitzar instruments matemàtics i eines avançades d'estadística per a la presa de decisions.
CE10.Reconèixer i comprendre els mecanismes d'innovació i emprenedoria i desenvolupar la iniciativa emprenedora mitjançant models teòrics que s'ajustin a una idea de negoci.
CE11. Analitzar i valorar l'entorn cientificotecnològic i econòmic, per buscar oportunitats innovadores i establir processos necessaris per adaptar l'organització.
CE12. Generar habilitats estratègiques contemplant l'entorn com un projecte.
CE13. Crear connexions entre persones, col·laboradors i empreses posant en contacte a gent que en circumstàncies normals no coincidirien.
CE14. Identificar els sectors emergents i les estratègies d'innovació empresarial.
CE15. Reunir i interpretar dades per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'àmbit empresarial.
CE16. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en almenys una tercera llengua estrangera.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins a arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per a aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG2. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta enfront del canvi i estar disposats a re-avaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
CG3. Integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis d'Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT2. Mostrar disposició per a conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional.
CT3. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT4. Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària.
CT5. Desenvolupar tasques aplicant amb flexibilitat i creativitat els coneixements adquirits i adaptant-los a contextos i situacions noves.
El TFG comporta la realització, per part de l’estudiant, d’un projecte, un estudi, una memòria o un treball en què s’apliquin, s’integrin i es desenvolupin els coneixements, les capacitats, les competències i les habilitats adquirits en el grau.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres
Sessions teòriques | MD3: Presentacions sobre continguts i eines metodològiques per a la realització del TFG |
Aprenentatge dirigit |
Tutories síncrones amb el tutor del TFG per orientar l’estudiant i fer el seguiment del projecte. |
Aprenentatge autònom |
MD10. Investigació i lectura crítica d’articles. Els estudiants parteixen d'una hipòtesi de treball que van a desenvolupar, seguint les fases de la metodologia de recerca, entre les quals la lectura crítica d'articles. MD11. Utilització de recursos telemàtics com el correu electrònic i els recursos de l’aula virtual del TFG. |
Tot el procediment detallat sobre el funcionament del TFG està recollit al document de la “Normativa reguladora TFG” que està penjat a l’aula virtual del TFG i a la web del TecnoCampus.
.
AF7 Tutories
AF8 Presentació del TFG davant el Tribunal de seguiment
AF9 Presentació i defensa del TFG davant el Tribunal d'avaluació final
AF10 Cerca, lectura i elaboració de recensions/comentaris de text sobre bibliografia/informació a través de les Tics/plataforma virtual
AF11 Treball autònom de l'estudiant per elaborar el Treball de final de Grau
La qualificació final del TFG s’obtindrà a partir de diferents avaluacions:
Tot el procediment detallat sobre l’avaluació del TFG està recollit al document de la “Normativa reguladora TFG” que està penjat a l’aula virtual del TFG i a la web del TecnoCampus.
Amat Oriol y Rocafort Alfredo (2017). Com fer recerca. Barcelona: Profit Editorial
King, L, Keohane R. O., and Verba, S. (2007). El diseño de la investigación social: Alianza
Ferrer, V, Carmona, M. y Soria, V. (2013). El trabajo fin de grado. Guía para estudiantes, docentes y agentes colaboradores: McGraw-Hill.
IRÍZAR I. (2012) El plan de negocio en la práctica. Netbiblo