Que estàs buscant?
Les presentacions i les classes són en català. Els materials de suport, casos o activitats, poden estar en català, castellà o alglès.
B5. Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
E13. Identificar les eines bàsiques de l'e-Màrqueting.
E9. Aplicar les eines tecnològiques per a l'aprofitament dels recursos del negoci a través del Màrqueting.
G1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
G2. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant el canvi i estar disposats a re-avaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
T4. Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària.
Al finalitzar l’assignatura, l’estudiant serà capaç de:
Tema 1. Fonaments de la web i llenguatges de marcatge
Tema 2. El projecte web. UCD
Tema 3. El projecte web. Wordpress
Tema 4. El projecte web. Avaluació i rendiment
Proves presencials escrites (40%)
Activitats d’avaluació continuada (60%)
NOTA:
Andy Williams (2019). "Wordpress for Beginners: A Visual Step-by-Step Guide to Creating your Own Wordpress Site in Record Time, Starting from Zero!" Ed. CreateSpace Independent Publishing Platform
Steve Krug (2015) "Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability". ADDISON WESLEY LONGMAN INC DIV PEARSON SUITE 300
Fernández Casado P.E. (2020). Usabilidad Web. Teoría y uso: 1. Ed. American Book Group-RaMa. ISBN-13: 978-1681656953