Que estàs buscant?
Idiomes
B4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
E10. Analitzar i avaluar el paper de les comunitats digitals i les xarxes socials a l'empresa.
E13. Identificar les eines bàsiques de l'e-Màrqueting.
E14. Aplicar els coneixements adquirits a la gestió de comunitats digitals.
E15. Reunir i interpretar dades significatives per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'àmbit empresarial i ser capaç d'elaborar un document que permeti transmetre informació o una proposta empresarial innovadora.
E3. Identificar les eines qualitatives i quantitatives d'anàlisi i diagnòstic per a la investigació de mercats.
E9. Aplicar les eines tecnològiques per a l'aprofitament dels recursos del negoci a través del Màrqueting.
G1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
G2. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant el canvi i estar disposats a re-avaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
T4. Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària.
T5. Desenvolupar tasques aplicant els coneixements adquirits amb flexibilitat i creativitat i adaptant-los a contextos i situacions noves.
Aquesta assignatura dona continuïtat a la línia establerta a la matèria de comunitats digitals optimitzant una pàgina web i posicionant-la de manera orgànica. A través d'un projecte teòric i pràctic l'estudiant aprendrà a optimitzar la web segons els seus usuaris.
Tema 1. Analítica web
Tema 2. SEO
Tema 3. UX
Es combina l'avaluació contínua i un examen presencial.
Resum del sistema d'avaluació:
Per poder fer mitjana, s'haurà d'aprovar l'examen una nota mínima de 5,0.
Avaluació continuada:
Si nota examen final ≥5:
Nota final = 20% AI + 40% TG + 30% EX + 10% PS
Si nota examen final <5:
Nota final = Nota examen final
Després de recuperació:
Si nota examen recuperació ≥5:
Nota final = 20% AI + 40% TG + 30% EX (recuperació) + 10% PS
Si nota examen recuperació<5:
Nota final = Nota examen recuperació
No es poden recuperar les notes de les activitats individuals, treball grupal i de la prova de seguiment.
Krug, Steve. (2014). Don’t make me think revisited: A common sense approach to web and mobile usability . Berkeley.
Morville, Peter., Rosenfeld, Louis, & Arango, José. (2015). Information Architecture: for the Web and Beyond.
Fishkin, Rand. i Hogenhaven, Thomas. Inbound Marketing and SEO: Insights from the Moz Blog. ISBN: 9781118551554
Maciá Domene, Fernando (2015). SEO. Técnicas Avanzadas (Social Media)
ISBN: 9788441537309
Weinschenk, Susanne. (2011). 100 things every designer needs to know about people. Pearson Education.
Young, Indie. (2008). Mental models: aligning design strategy with human behavior. Rosenfeld Media.
Oates, Briony J. (2005). Researching information systems and computing. Sage.
W3C. Complete List of Web Accessibility Evaluation Tools http://www.w3.org/WAI/ER/tools/complete
Goodman, Elisabeth, Kuniavsky, Mike, & Moed, Andrea (2012). Observing the user experience: A practitioner's guide to user research. Elsevier.
Gothelf, Jeff, Seiden, Joshua, & Ries, Eric (2017). Lean UX: cómo aplicar los principios Lean a la mejora de la experiencia de usuario. UNIVERSIDAD INTERNACIONAL DE LA RIOJA.
Hall, Erika (2013). Just enough research. New York: A Book Apart.
Klein, Laura (2013). UX for lean startups: Faster, smarter user experience research and design. " O'Reilly Media, Inc.".
Knapp, Jake, Zeratsky, John, & Kowitz, Braden (2016). Sprint: How to solve big problems and test new ideas in just five days. Simon and Schuster.
Plaza, Beatriz. (2011). Advanced Web Metrics with Google Analytics, Koros Press Limited
Sanagustín, Eva (2013). Marketing de contenidos. Anaya multimedia.
Spencer, Donna. (2010). A practical guide to information architecture(Vol. 1). Penarth: Five Simple Steps.
Codina, Lluís i Marcos, Mari-Carmen. (2005). Posicionamiento web: conceptos y herramientas. El profesional de la información, v. 14, n. 2, marzo-abril http://www.mcmarcos.com/pdf/2005_posicionamiento-epi-maq.pdf
Davis, Yvettee. (2011). Google Secrets (Vol. 144). John Wiley & Sons.
Davis, Yvettee. (2011). Google Secrets (Vol. 144). John Wiley & Sons.
Lazar, Jonathan, Feng, Jinjuan Heidi., & Hochheiser, Harry (2017). Research methods in human-computer interaction. Morgan Kaufmann
Preece, Jenny, Rogers, Yvonnee., & Sharp, Helen (2015). Interaction design: beyond human-computer interaction. John Wiley & Sons.
Rosenfeld, Louis., & Morville, Peter. (2002). Information architecture for the world wide web. " O'Reilly Media, Inc.".
Scolari, Carlos A. (2018). Las leyes de la interfaz: Diseño, ecología evolución, tecnología. Editorial GEDISA.
W3C. The W3C QA Toolbox - Validators, checkers and other tools for Webmasters and Web Developers. http://www.w3.org/QA/Tools/
Baxter, Kathy, Courage, Catherine, & Caine, Kelly (2015). Understanding your users: A practical guide to user research methods. Morgan Kaufmann.