Que estàs buscant?
Alguns materials poden estar en anglés.
B4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
E13. Identificar les eines bàsiques de l'e-Màrqueting.
E14. Aplicar els coneixements adquirits a la gestió de comunitats digitals.
E15. Reunir i interpretar dades significatives per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'àmbit empresarial i ser capaç d'elaborar un document que permeti transmetre informació o una proposta empresarial innovadora.
E6. Sintetitzar i avaluar les estratègies de màrqueting per a la internacionalització de l'activitat empresarial.
E9. Aplicar les eines tecnològiques per a l'aprofitament dels recursos del negoci a través del Màrqueting.
G1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
T1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
T4. Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària.
Anàlisi dels principals canals de publicitat de pagament en xarxes socials i cercadors. Anàlisi i elaboració de campanyes SEM i Display. Fonaments i evolució de les principals opcions de publicitat en les diferents plataformes socials.
Tema 1. Introducció al màrqueting en buscadors
Tema 2. Màrqueting en buscadors amb Google Adwords
Tema 3. Publicitat en Xarxes Socials
SE4. Proves avaluatives (teòrico-pràctic): 40%
SE2. Pràctica grupal Google Ads Search: 30%
SE3. Pràctica grupal Google Ads Display 15%
SE5. Pràctica grupal Campanya Xarxes: 15%
Es necessari que les alumnes realitzin les diferents campanyes que és demanen a l'assignatura.
Cada grup de treball serà responsable de la gestió global de totes les parts d'aquestes campanyes incloent creació, disseny, optimització i gestió del pressupost.
Per superar l'assignatura, és necessari que l'examen final (SE4) tingui una qualificació igual o superior a 50 sobre 100.
El treball en grup NO és recuperable; ja que les diferents i independents campanyes permetran veure a l'alumna si l'està realitzant correctament o no.
- Els casos (individuals i grupals) es lliuraran via moodle amb dead-line habitualment de 9am de la data designada (revisar cada hora límit al propi moodle). La data de cada tasca està marcada al Cronograma i es comentaran a la primera classe de l'assignatura. Si hi hagués alguna confusió entre les dates d'entrega a cronograma i moodle, la que preval sempre és la de moodle.
- No s'acceptaran lliuraments via correu electrònic o altre mitjà que no sigui la tasca de moodle.
- Les tasques lliurades més enllà de la data final i fins a 24h després tindran 1 punt de penalització a la nota. Més enllà de 24 hores no s'acceptarà cap tasca, i comporta un zero a la tasca sota qualsevol supòsit.
- En cas d'alumnes repetidores: La nota d'un treball es manté només si aquesta és superior a 7 sobre 10, i només en una convocatòria. Si aquests requisits no es compleixen, l'alumna ha de fer el treball en grup com la resta d'alumnes.
Sota cap precepte es pot realitzar un treball de manera individual o fer una millora de lliuraments anteriors (el treball s'avaluarà des de zero com qualsevol altre treball)
- Els treballs grupals no es poden fer de manera individual sota cap cas.
- Els exàmens són presencials i sota cap supòsit es poden fer on-line.
- L'examen de recuperació només recupera la nota de l'examen de primera convocatòria.
- Una alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO es pot presentar a la recuperació.
- Qualsevol condició que comporti el suspens de l'assignatura, és de forma directa i sense possibilitat de recuperació.
Aquests supòsits estan indicats directament en les matèries relacionades (treball grupal, normes de conducta etc.)
Advanced Google Adwords, Brad Geddes. Ed Sybex 3rd Edition
Google Adwords, Enrique del Valle. Altaria Editorial
The Cluetrain Manifesto, David Weinberger y Christopher Locke. Ed Deusto
The New Rules of Marketing and PR, David Meerman Scott. Ed Wiley 4th Edition
PPC Cast (Podcast): https://ppccast.com/