Que estàs buscant?
B4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
E1. Reconèixer l'entorn en què opera l'organització, el funcionament de l'empresa i les seves àrees funcionals i els instruments d'anàlisi.
E2. Aplicar els fonaments del màrqueting i investigació de mercats.
E3. Identificar les eines qualitatives i quantitatives d'anàlisi i diagnòstic per a la investigació de mercats.
E4. Analitzar i avaluar les estratègies de desenvolupament, llançament i posicionament de nous productes, així com prendre decisions en relació amb la variable del producte, preu, distribució i comunicació.
G1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
G2. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant el canvi i estar disposats a re-avaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
T1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
T5. Desenvolupar tasques aplicant els coneixements adquirits amb flexibilitat i creativitat i adaptant-los a contextos i situacions noves.
L'objectiu d'aquesta assignatura és que l'estudiant aprengui com dissenyar l'estratègia de comunicació a través d'accions de màrqueting. La gestió destratègies Push i Pull, i les eines per dur a terme estratègies de publicitat i promoció de productes i marques.
Tema 1: Desenvolupament d'una Comunicació efectiva
Tema 2: La Campanya de Màrqueting
Tema 3. El Mix de Comunicació
Tema 4: Estratègies Pull
Tema 5: Comunicació segons el cicle de vida del producte
Tema 6: Elecció dels mitjans
Tema 7: Estratègies Push
Tema 8: Tècniques Creatives
Tema 9: RRPP, Patrocinis, Comunicació Institucional
SE1. Participació a les activitats plantejades dins l'aula (20%)
SE2. Projecte final en grup amb lliuraments parcials (50%)
SE4. Examen final (30%)
S'ha de realitzar l'examen final per comptabilitzar la resta de l'avaluació i obtenir una nota major o igual a 5/10 per aprovar l'Assignatura.
Recuperació: Per a aquells que hagin suspès l'examen final, tindran l'opció de fer un examen recuperació durant l'última setmana del trimestre. La nota acumulada en l'avaluació contínua, es guardarà i serà comptabilitzada també per a l'examen de recuperació.
Lamarre, Guillaume (2019) "Storytelling como estrategia de comunicación. Herramientas narrativas para comunicadores, creativos y emprendedores"
Carlos Bravo (2013) Marketing de guerrilla para emprendedores valientes. Esfera Libros Editorial
Martin Lindstrom (2008) Buyology: verdades y mentiras sobre por que compramos. Ediciones Gestión 2000
Roberto Álvarez (2011) Neuromarketing. Ed. Pearson Educación
Repilla, I (2019) "El Aliado". Ed. Seix Barral