Que estàs buscant?
La utilització de l'Castellà permet la participació i mobilitat d'alumnes estrangers en l'àrea de Logística i Negocis Marítims.
Hi haurà material i bibliografia que estarà en anglès, pel que serà necessari un mínim de coneixements de l'idioma
Demostrar capacitat per comunicar de manera fluida en llengua espanyola, catalana i anglesa de forma oral i escrita en l'entorn de la logística i els negocis marítims
Interpretar l'estat econòmic, financer i comptable d'una empresa o unitat de negoci per a prendre les mesures adequades en la seva gestió
Identificar els conceptes econòmics bàsics, així com el funcionament microeconòmic i macroeconòmic dels mercats
Vivim en un constant canvi, on el risc i la incertesa ens complica la gestió dels nostres equips, necessitem perfils innovadors, que siguin capaços d'abordar un procés de presa de decisió que garanteixi la sostenibilitat dels models de negoci El nou estil de lideratge, haurà de reunir les següents positive leader tools:
Positive leaders: • Behavioral decision making • Emotional regulation • Beginners mind
Workforce culture: • High quality connections • Positive communications • Innovation & Re-design
1.-Món VUCA
2.-Intel·ligència emocional-autoconeixement
3.- Autoregulació
4.- Motivació i treball en equip
5.- Gestió per fortaleses
6.- Innovació
7.- Comunicació- feedback
8.- Gestió del conflicte
9.- Negociació Distributiva
10.- Negociació Integrativa
11.- Cultura
12.- Diversitat i Inclusió
13.-La funció de recursos humans
14.- Lideratge
Consistirà en avaluació contínua:
10%: Participació en les activitats plantejades al llarg de el curs, hi haurà d'assistir a un mínim de el 80% perquè computi aquest criteri d'avaluació.
40%: Treball i presentacions orals en equips.
50%: examen final.
Per poder realitzar aquest sistema de ponderació en avaluació contínua serà requisite indispensable haver superat l'examen final amb una nota mínima d'un 5, en cas contratio s'haurà presenter l'alumne a l'examen de recuperació i haver realitzat i presentat els treballs davaluació continuada.
En el període de recuperació tan sols es tindrà opció a recuperar la prova de l'examen final: Examen final: 50%
No es podran presentar a recuperació aquells alumnes que no s'hagin presentat a l'examen final en convocatòria ordinària.
Robbins, Stephen P.; Judge, Timothy A. Comportamiento organizacional. Naucalpan de Juárez: Pearson, 2013. 13ª edición
Laloux, Frederic. Reinventar las organizaciones. Barcelona: Arpa y Alfil Editores, 2017. 4a ed.
Alcaide, Francisco. Aprendiendo de los mejores I - 21ª edición. Barcelona: Alienta, 2020.
Lencioni, Patrick. Las cinco disfunciones de un equipo: un inteligente modelo para formar un equipo cohesionado y eficaz. Madrid: Empresa activa. 2003. 14ª edición
Charles Duhigg. The power of Habit. New York times bestseller. Random house editorial, 2014
Roy F. Baumeister &John Tierney. Apenguick book psychology. New York times Bestseller.
Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie. Columbia Business School publishing. Última edición publicada.
The art of Feedback. Autor: Armin Kruger
Gestión de incompetentes. Autor Gabriel Ginebra. Editorial: libros de cabecera
La medicina de la felicidad. Autora: Dra Paloma Fuentes. Editorial Pinolia.
http://www.rrhhmagazine.com/inicio.asp?url=/secciones/gescon.asp
http://www.factorhuma.org/index.php?lang=es
Csikszentmihalyi, Mihaly. Aprender a fluir. Barcelona: Kairós, 2007.
Bock, Laszlo, La nueva fórmula del trabajo. Barcelona: Conecta. 2018
Guarnieri, Silvia. Distinciones de coaching. LID Editorial. 2020
Pink, Daniel. La sorprendente verdad sobre lo que nos motiva. Barcelona: Gestión 2000, 2010.
García, Santi. El arte de dirigir personas. Barcelona: Libros de cabecera. 2016. 2ª edición
Blog de Francisco Alcaide
https://www.franciscoalcaide.com/blog/208-lo-mejor-de-2019-articulos-entrevistas-libros-y-mas
Covey, Stephen, Los 7 hábitos de la gente altamente efectiva. Barcelona: Planeta. Última edición.