Que estàs buscant?
Els materials poden estar en castellà o anglès.
B4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
E1. Reconèixer l'entorn en què opera l'organització, el funcionament de l'empresa i les seves àrees funcionals i els instruments d'anàlisi.
E2. Aplicar els fonaments del màrqueting i investigació de mercats.
E5. Reconèixer les particularitats de l'activitat de màrqueting en sectors d'activitat amb característiques específiques.
E6. Sintetitzar i avaluar les estratègies de màrqueting per a la internacionalització de l'activitat empresarial.
E8. Sintetitzar idees per convertir-les en negocis factibles i rendibles entenent el mercat actual.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres
Tema 1. Fonaments del màrqueting institucional.
Tema 2. Màrqueting institucional versus màrqueting estratègic i operatiu clàssic
Tema 3. La Responsabilitat Social de l’Empresa (RSE) en el Màrqueting Institucional
Tema 4. Agents involucrats en màrqueting institucional: segmentació en màrqueting institucional
Tema 5. Gestió corporativa i comunicació en models institucionals:
35% SE4. Examen final
15% SE1. Avaluació continuada
50% Projecte grupal:
NOTES:
Tirole, J (2017). La economía del bien común. Barcelona: Taurus.
SINEK, S. (2011) “Start with why, how great leaders inspire everyone to take action” Penguin Group
Sabine, G. H. (2003) Historia de la teoría política. Madrid: Fondo de cultura económica.
Posner, E & Weyl, G. (2018). Radical Markets, uprooting capitalism and democracy for a just society. Princeton University Press.
Rapaille, C. (2014). Move Up; porqué algunas culturas avanzan y otras no. Madrid; Ed. Taurus
Mazzucato, M (2018). The value of everything; making and taking in the global economy. London: Allen Lane.
Giner, S. (2013). Historia del pensamiento social, 13ª edición. Madrid: Ariel Ciencias Sociales.
Hofstede, G. (1999). Culturas y organizaciones; el software mental , la cooperacón internacional y su importancia para la supervivencia. Madrid: Alianza Editorial.
Brakman, S. (2006). Nations and firms in the global economy: an introduction to international economics and business. Cambridge university press.
Greenwood, R., Meyer, R. E., Lawrence, T. B., & Oliver, C. (2017). The Sage handbook of organizational institutionalism. The Sage handbook of organizational institutionalism, 1-928.