Que estàs buscant?
Desenvolupar aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
Realitzar programes per a les organitzacions i entitats esportives en l'àmbit de l'Oci, Turisme, el Temps Lliure, i l'Espectacle Esportiu
Desenvolupar recursos cognitius i tècnics per l'empreneduria en activitats marítimes, wellness i salut
Identificar l'objecte d'estudi de les Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport
Elaborar textos escrits i audiovisuals relacionats amb les Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport
Aplicar els coneixements a la seva feina, de forma professional, amb l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes a l'àrea de l'Activitat Física i de l'Esport
Desenvolupar habilitats de lideratge, relació interpersonal i treball en equip
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
TEMA 1: LA COMPETÈNCIA EMPRENEDORA
1.1. Actitud i mentalitat emprenedora
1.2. Principals competències emprenedores
1.3. Les dimensions de la Competència Emprenedora
1.4. Ikigai
TEMA 2: ELS BÀSICS DE L'EMPRENEDORIA
2.1. Emprenedoria i Intraemprenedoria
2.2. Similituds i diferències de les persones emprenedores i intraemprenedores
2.3. Models de negoci sostenibles
2.3.1. Els Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS)
2.4. Tendències
TEMA 3: EL PROCÉS EMPRENEDOR
3.1. El model de Timmons
3.2. El procés emprenedor complet
3.3. El pla d'empresa
TEMA 4: EL PROJECTE EMPRENEDOR A LA PRÀCTICA
4.1. Inspiració
4.2. Ideació i validació
4.3. Prototipatge i validació
4.3. Definició del model de negoci
4.4. Tècniques de comunicació en emprenedoria
L'assistència i participació en activitats plantejades dins i fora de l'aula tant presencialment com on-line és obligatòria. L'assignatura no es pot superar sense l'assistència a classe. Per tenir opció a ser avaluat/da d'aquesta assignatura cal haver assistit, com a mínim, al 80% de les classes.
Cadascuna de les notes dels exàmens ha de ser superior a 5 sobre 10 per poder superar l'assignatura. En aquest cas, es comptabilitzarà les notes resultants a l'avaluació continuada.
La nota per superar l'examen final ha de ser superior a 5 sobre 10. En aquest cas es comptabilitzarà les notes resultants dels Treballs individuals i/o en equip (50 %).
Es obligatori realitzar l'avaluació continuada per presentar-se a l'examen final. És a dir, l'estudiantat no es podrà presentar directament a l'examen final sense haver realitzat les activitats d'avaluació de l'assignatura.
Les tasques programades dins l'avaluació es podran revisar durant els 5 dies posteriors a l'entrega de notes. Passat aquest període no es podran demanar revisions ni reclamacions de notes.
Qualificacions:
Recuperació de l'assignatura :
Només es recuperarà l'examen final. S'haurà d'obtenir una nota superior a 5.
Els Treballs individuals i/o en equip (50 %) NO es recuperaran, però es conservaran les notes per al seu còmput en la nota final de l'assignatura.
Un alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO pot presentar-se a la recuperació.
Osterwalder, A., & Pigneur, Y. (2011). Business Model Generation: Ediciones Deusto.
Van Der Pijl, P., Lokitz, J., & Solomon, L. K. (2016). Design a better business: New tools, skills, and mindset for strategy and innovation. John Wiley & Sons.
https://www.un.org/sustainabledevelopment/
https://www.crowdsport.es/webinars
Zhou, Jing et al.(2015). The Oxford handbook of creativity, innovation, and entrepreneurship (Part 3). Oxford University Press.
Trias de Bes F.(2007) El libro negro del emprendedor. Empresa activa