Que estàs buscant?
Les classes i les presentacions seran en català. Els materials de suport estaran en l'idioma original que s'han elaborat podent ser català, castellà o anglès.
B3_Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científica o ètica
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tan especialitzat com no especialitzat
B5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
EFB6_Coneixement adequat del concepte d'empresa, marc institucional i jurídic de l'empresa. Organització i gestió d'empreses
ESI1_Capacitat per integrar solucions de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions i processos empresarials per a satisfer les necessitats d'informació de les organitzacions, permetent arribar als seus objectius de forma efectiva i eficient, aconseguint així avantatges competitives
T1_Que els estudiants coneixin un tercer idioma, que serà preferentment l'anglès, amb un nivell adequat de forma oral i per escrit, d'acord amb les necessitats que tindran les graduades i els graduats a cada titulació
T2_Que els estudiants tinguin capacitat per a treballar com a membres d'un equip interidisciplinar ja sigui com un membres més, o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos tenint en compte els recursos disponibles
Donar nocions de les tècniques de comunicació corporativa i l'ús d'internet per al màrqueting, i estudiar la base tecnològica que fa possible aquestes tècniques. S'analitzarà la problemàtica des del punt de vista corporatiu i les solucions tècniques i les seves limitacions. En la part pràctica es faran diferents anàlisis de dades obtingues de les xarxes socials.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
1.- Introducció. Web 2.0 i màrqueting
2.- Dades dels usuaris
3.- Xarxes Socials
4.- Anàlisi de Continguts
5.- sistemes de recomanació
La nota final del curs s’obtindrà de la següent ponderació:
El projecte és en grups multidisciplinaris.
La coavaluació i el seguiment determinarà la participació i implicació individual en el projecte. La no participació activa en la realització del projecte (no superar la coavaluació i el seguiment) provoca el suspens de l’assignatura.
Si és suspenen les notes de Coavaluació i Seguiment, o/i si la nota final és inferior a 5 l’alumne podrà presentar-se a un examen de recuperació, en les dates definides en el calendari d'examens. L'examen de recuperació no fa mitja amb les notes del projecte.
Gladwell, Malcolm (2013). The Tipping Point. Taurus. ISBN-13: 978-8430606344
Christakis, Nicholas A. (2010). Connected. Taurus. ISBN-13: 978-6071104434
The Cluetrain Manifesto. http://www.cluetrain.com/
Easley, David, Kleinberg, John. (2010) Networks, Crowds, and Markets:Reasoning About a Highly Connected World. Cambridge University Press. http://www.cs.cornell.edu/home/kleinber/networks-book/
Hanneman, R., Riddle, M. (2005) Introduction to Social Networks Methods. http://faculty.ucr.edu/~hanneman/nettext/
Jenkins, Henry (2015). Cultura Transmedia: La creación de contenido y valor en una cultura en red. Gedisa. ISBN-13: 978-8497848442
Holiday, Ryan (2014). Growth Hacker Marketing: El Futuro Del Social Media Y La Publicidad. Anaya Multimedia. ISBN-13: 978-8441535749