Que estàs buscant?
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees,problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat
B5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
E5_Analitzar contextes empresarials, identificar mercats i clients i establir estratègies de màrqueting mitjançant la utilització de tècniques avançades i innovadores.
G1_Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
G2_Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant del canvi i estar disposats a reavaluar els vells models mentals que limiten el pensament
T1_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dies llengües oficials a Catalunya
Aquesta assignatura persegueix la familiarització amb els conceptes bàsics del Màrqueting, l'adquisició de coneixements bàsics per l'anàlisi de l'entorn i el mercat,el coneixement dels principals models de comportament del consumidor, i el coneixement de les principals eines de marketing de les que disposa l'empresa per comercialitzar els seus productes i serveis.
1. Introducció al Màrqueting
2. Direcció Estratègica i Màrqueting
3. Investigació Comercial
4. Comportament del Consumidor
5. Màrqueting Estratègic
6. El Producte
7. El Preu
8. La Comunicació
9. Política de Distribució
10. Estratègies Comercials
Important:
Les activitats no entregades en les dates previstes es consideraran no entregades i s'assignarà una nota de 0.
En el període de recuperació, només es pot recuperar l’examen final si es va presentar i suspendre.
Un alumne que no s’hagi presentat a la primera convocatòria NO pot presentar-se a la recuperació.
En cas de NO aprovar l’assignatura, no es guardaran resultats de l’avaluació contínua per al proper curs.
Kotler P, Armstrong G. (2018). Principios de marketing. PRENTICE HALL.
Knight, P. (2016). Nunca Te Pares: Autobiografía. Vintage Español.
Levitt, S. D., & Dubner, S. J. (2020) Freakonomics (Spanish Edition). B de Bolsillo.