Que estàs buscant?
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees,problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat
B5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
E3_Analitzar i valorar la informació dels estats comptables, aplicant criteris legals o definits per l'empresa, avaluar el rendiment econòmic i elaborar informes financers que serveixin per a la presa de decisions
E5_Analitzar contextes empresarials, identificar mercats i clients i establir estratègies de màrqueting mitjançant la utilització de tècniques avançades i innovadores.
E9_Utilitzar les eines matemàtiques i eines avançades d'estadística per a la presa de decisions i pel contrast d'hipòtesis econòmiques vàries
E12_Generar habilitats estratègiques contemplant l'entorn operatiu com a un projecte i establint pautes a llarg plaç i a gran escala
E15_Reunir i interpretar dades significatives per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants en l'àmbit empresarial i ser capaç d'elaborar un document que permeti transmetre informació o una proposta empresarial innovadora.
G1_Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
G2_Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant del canvi i estar disposats a reavaluar els vells models mentals que limiten el pensament
T5_Desenvolupar tasques aplicant, amb flexibilitat i creativitat, els coneixements adquirits i adaptant-los a contextes i situacions noves
El temari de l’assignatura pretén donar a conèixer l'estructura de les campanyes de publicitat digitals, els elements pràctics per a posar en marxa i gestionar campanyes de Màrqueting Digital en Xarxes Socials (Facebook i Instagram) així com les estratègies i els elements d'anàlisis i KPIs que permetrà mesurar l'efectivitat d'aquestes.
La realització de les activitats permetrà:
L'assignatura s'impartirà de forma presencial 2 dies a la setmana i es plantejaran activitats practiques a desenvolupar de manera autònoma dins de l'aula.
L’avaluació de l’assignatura inclourà el lliurament de les següents activitats pràctiques:
Serà obligatori per aprovar l'assignatura realitzar totes les 5 activitats inicials prèvies al projecte final plantejades durant el curs.
Per aprovar l’assignatura és necessari: Que la mitjana final de les notes sigui igual o superior a 5 punts. Un alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO pot presentar-se a la recuperació.
A New Level of Transparency for Ads and Pages [n.d.]. (Acceso: 10/12/2024) A New Level of Transparency for Ads and Pages. https://newsroom.fb.com/news/2018/06/transparency-for-ads-and-pages/
Facebook tema, practicas recomendadas (10 Diciembre 2024) Beneficios de la publicidad personalizada para pequeñas empresas. https://www.facebook.com/business/news/the-power-of-personalized-ads-in-supporting-small-businesses
Prestigia Online, Perez, Ma. Cristina. (10/12/2024) Facebook Ads o Google Ads ¿Cuál utilizar en mi negocio? [Publicación de blog.] Recuperado de: https://www.prestigia.es/blog/facebook-ads-o-google-ads-cual-utilizar-en-mi-negocio/
Seiler, S., Yao, S. (2017). El impacto de la publicidad a lo largo del embudo de conversión. Quant Mark Econ 15, 241-278 https://doi.org/10.1007/s11129-017-9184-y