Informació general


Tipus d'assignatura: Optativa

Coordinador: Enric Camón Luis

Trimestre: Segon trimestre

Crèdits: 6

Professorat: 

Vera Butkouksaya

Idiomes d'impartició


  • English

Aquest curs es realitza completament en anglès. Es requereix un bon domini de l’anglès per seguir adequadament el mòdul.

Competències


Competències bàsiques
  • B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees,problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat

     

Competències específiques
  • E4_Avaluar i definir les polítiques de personal d'una empresa o organització empresarial, seleccionar equips de treball, definir perfils i establir necessitats de personal

     

  • E6_Interpretar normativa legal i d'organització institucional i gestionar informació d'àmbit empresarial.

     

Competències generals
  • G1_Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements

  • G3_Integrar els valors de justicia social, d'igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis d'Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació controbueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i que es basa en la cultura del diàleg i de la pau

     

Competències transversals
  • T3_Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin la por al risc

     

Descripció


Aquest mòdul és un curs d'introducció a l'anàlisi web i el comportament dels clients en línia. Una combinació d’enfocament teòric i pràctic (pràctic) garanteix que els estudiants que acabin aquest mòdul entenguin com es poden recopilar les dades dels clients i prendre decisions bàsiques en línia. Podran aplicar aquests coneixements en un departament de Màrqueting o Analítica web.
El contingut del curs proporciona recomanacions específiques per crear una estratègia accionable, aplicar tècniques analítiques correctament, resoldre reptes com mesurar xarxes socials i campanyes multicanal, assolir un èxit òptim aprofitant l’experimentació i emprant tàctiques per escoltar realment els vostres clients.

Continguts


Tema 1. El paper de l'anàlisi web

  • Transformació digital
  • El paper de l'anàlisi web

Tema 2. Estratègia WebAnalytics

  • Marc de mesura
  • Estratègia d’anàlisi web

Tema 3. WebAnalytics 2.0

  • WebAnalytics 2.0
  • Viatge en línia del client

Tema 4. Dades i eines

  • Recollida i tractament de dades
  • Segmentació de dades

Tema 5. Informes i informar

  • Tipus d'informes
  • Informar de conversions multicanal

Tema 6. Anàlisi i optimització

  • Estadístiques accionables
  • Proves i experimentació

Sistema d'avaluació


L'avaluació consistirà en l'avaluació continuada i amb els següents percentatges:

  • 10%: Participació i actitud (no recuperable). S'haurà d'assistir un 80% de les sessions.
  • 60%: Treball grupal o individual escrit. Qualsevol no lliurament del treball grupal suposarà una nota 0 d'aquesta part.
  • 30%: Examen final (recuperable). Cal obtenir una nota mínima de 5 sobre 10 per poder computar la resta d'ítems d'avaluació.

Caldrà treure una nota mínima de 5 en l'examen final i en el treball per poder fer la mitjana de la nota de l'assignatura. En cas contrari, aquells i aquelles alumnes que no arribin a la nota mínima a l'examen o el promig del curs no sigui superior a 5 sobre 10, caldrà que vagin a recuperació.

Recuperació:
En el cas que un estudiant hagi suspès, podrà anar a la recuperació de l'examen final.
Un alumne que no s'hagi presentat de l'examen a la primera convocatòria NO pot presentar-se a la recuperació.

Bibliografia


Bàsic

Google Analytics Academy Certification (2024) https://skillshop.docebosaas.com/learn

Avinash Kaushik (2009). Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity. - Wiley.

Materials in Campus Virtual