Que estàs buscant?
Els materials poden estar en castellà o anglès.
B3_Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científic o ètic
E13_Crear connexions entre persones, col.laboradors i empreses, posant en contacte a gent que en circumstàncies normals no coincidirien.
E15_Reunir i interpretar dades significatives per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants en l'àmbit empresarial i ser capaç d'elaborar un document que permeti transmetre informació o una proposta empresarial innovadora.
E16_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en almenys una tercera llengua estrangera
G1_Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
G2_Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant del canvi i estar disposats a reavaluar els vells models mentals que limiten el pensament
G3_Integrar els valors de justicia social, d'igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis d'Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació controbueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i que es basa en la cultura del diàleg i de la pau
T3_Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin la por al risc
T1_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dies llengües oficials a Catalunya
Saber comunicar i fer-nos entendre és crucial en l’entorn de negocis, ja sigui explicar el balanç de situació, el pla financer d’una empresa nova, el pla de màrqueting que hem dissenyat o la proposta de comunicació per la propera campanya de Nadal.
Aquesta assignatura, pretén donar les eines pràctiques per la comunicació tan escrita com oral dels diferents models de projectes de l’àmbit empresarial, com també introduir a l’estudiant en els principals models de negociació i debat grupal.
Bloc 1: Comunicació escrita en l’àmbit empresarial
Bloc 2: Comunicació oral:
Bloc 3: Negociació i debat grupal
Avaluació |
Percentatge |
SE2. Treballs individuals i/o en grup: entregues puntuals. Contingut complet i ajustat als elements sol·licitats. Qualitat en la presentació |
30% |
SE 3. Exposicions: Distribució equitativa dels temes a presentar entre els membres de l'equip |
40% |
SE4. Examen : De desenvolupament d'idees aplicat a conceptes apresos |
30% |
L'examen final de trimestre suposa el 30% de la nota i podrà estar format tant per part teòric, tipus test o anàlisi de casos d'empreses.
Es necessita tenir entregades i puntuades totes les activitats del trimestre per poder presentar-se a l'examen.
Es necessita una nota mínima de 5 sobre 10 per aprovar l'examen i l'assignatura.
A la recuperació només es podrà realitzar l'examen final que computarà el 30% de la qualificació final, ja que es conservaran les notes de les activitats realitzades durant el trimestre.
Un alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO es pot presentar a la recuperació.
Duarte, Nancy (2008). Slide: ology: The art and science of creating great presentations (Vol. 1). Sebastapol: O'Reilly Media.
Olier, Jose I. (2017). Elaboración y presentación de informes económico-financieros y" reporting". Centro de Estudios Financieros.
Zinsser, William K. (2001). On writing well: The classic guide to writing nonfiction. Quill/A Harper Collins Books.
Nguyen, Kenny; Murillo, Gus; Jones, Luke & Killeen, Robert. (2017). Presentaciones memorables: Cree experiencias únicas que cautiven a su audiencia. Ediciones Urano.
Faber, Adele; Mazlish, Elaine & Fors, Gemma (2013). Cómo Hablar Para Que Sus Hijos Le Escuchen y Cómo Escuchar Para Que Sus Hijos Le Hablen. Editorial Medici. 2a edición
Beckett, D. (2019) Pitch to Win: The Tools That Help Startups and Corporate Innovation Teams Script, Design, and Deliver Winning Pitches
Handley, Ann. (2014). Everybody writes: your go-to guide to creating ridiculously good content. John Wiley & Sons.