Que estàs buscant?
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CE1. Interpretar els principis del turisme pel que fa a la seva dimensió espacial, social, cultural, política, laboral i econòmica i identificar les tipologies d'espais i destinacions turístiques i els principals agents turístics que operen en ells, tant públics com privats.
CE12. Dominar els procediments operatius de les empreses d'allotjament, restauració i intermediació turística.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT2. Mostrar disposició per a conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional.
CT3. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT4. Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària.
CT5. Desenvolupar tasques aplicant amb flexibilitat i creativitat els coneixements adquirits i adaptant-los a contextos i situacions noves.
CT5. Dominar les principals aplicacions de les eines informàtiques i les noves tecnologies per a l'activitat acadèmica ordinària.
40% Treball de fi d'assignatura "Projecte i organització d'un hotel"
10% Participació a l'aula
50% Examen final
Cal aprovar l'examen final per comptabilitzar el percentatge del treball i les pràctiques.
Recuperació. En el cas que un estudiant hagi suspès l'examen final podrà anar a la recuperació. Només es recuperarà l'examen.
Blasco, Albert i Vives, Roser. (2014). "Fundamentos de la gestión de alojamiento y restauración". Editorial Síntesis SA. Madrid
Martí Narcís (2021). Gestión por procesos en hostelería y restauración. Manual de mapas de procesos para servicios de hosteleria y restauración. Editorial Circulo Rojo
Talón Pilar,Gonzalez Lydia, Segovia Mónica.(2012)."Yield Revenue Management en el sector hotelero. Delta Publicaciones. Madrid
De Urbina,José A.(1990)."El arte de invitar.Suprotocolo".Consejo Superior de Relaciones Públicas de España.
Huete Luis María.(2008)."Servicio & Beneficios".Ediciones Deusto. Barcelona.
Muñoz, Andres. (2005) "Logística y Turismo". Editorial Diaz de Santos.
R.Nieven,Paul.(2003)."El cuadro de mando integral paso a paso".Gestión2000. Barcelona