Que estàs buscant?
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CE17. Reconèixer detalls del funcionament de les destinacions, estructures turístiques i els seus sectors empresarials a nivell mundial.
CE7. Analitzar, sintetitzar i resumir críticament la informació econòmic-patrimonial de les organitzacions turístiques.
CE8. Dirigir diferents tipus d'entitats turístiques definint objectius, estratègies, polítiques comercials i gestionant els recursos financers.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins a arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per a aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG4. Ser capaç d'integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Turisme i Gestió de l'Oci contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments.
CT4. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT5. Dominar les principals aplicacions de les eines informàtiques i les noves tecnologies per a l'activitat acadèmica ordinària.
CT6. Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic.
CT7. Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
L´estudiant ha de saber analitzar els estats comptables de l´empresa i fer una anàlisi de tots els elements d´inversió i finançament a curt i llarg termini, gestió del circulant, fluxos de caixa de l´empresa així com també la inversió i finançament empresarial.
Tema 1: Finances Operatives: Anàlisi i diagnòstic
Tema 2: Planificació Financera
Tema 3: Gestió de tresoreria: El cash management
Tema 4: Finançament i gestió de dèficits a curt termini
Tema 5: Inversió empresarial
-Es realitzarà un examen final que suposarà el 50% de la nota i per fer mitjana amb l’avaluació continuada es necessitarà una nota mínima de 4
-El 30% s’avaluarà amb el desenvolupament d’activitats individuals a classe sobre diferents treballs proposats
-El 20% s’avaluarà amb el desenvolupament d’un treball grupal
La recuperació es farà nomès sobre l'examen final i es necessitarà una nota mínima de 4
BREALEY, RA; MYERS, SC; ALLEN, F. (2020). Principios de finanzas corporativas . Edición McGraw-Hill. 13ª edición
Martínez Abascal, Eduardo (2017): Finanzas para directivos, Mc Graw Hill, IESE Business School, 2a edició, Madrid
AMAT, Oriol. (2018). Análisis integral de empresas. Profit Editorial 4º edición. Barcelona