Que estàs buscant?
B1_Que els estudiants hagin demostrat tenir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteixi de la base de l'educació secundària general, i es sol trobar a un nivell que, si bé té suport en llibres de texte avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de la vanguardia del seu camp d'estudi
B2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les competències que cal demostrar per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
E2_Analitzar els impactes que genera el turisme en els seus aspectes econòmics, socials i mediambientals i aportar solucions innovadores
G3_Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant del canvi i estar disposats a reavaluar els vells models mentals que limiten el pensament
G2_Ser capaç de generar idees i solucionar problemas, tant de manera individual com col·lectiva
T1_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya
T2_Mostrar disposició per conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional
T4_Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin la por al risc
T5_Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària
T3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments
T6.Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic
T7_ Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
Durant les sessions s'anirà aprofundint sobre el concepte i la implantació d'un Sistema de Gestió de la Qualitat dins d'una empresa turística. S'analitzarà cada un dels passos a realitzar per assegurar el disseny del servei per assegurar la satisfacció de l'hoste, comensal o visitant. Així com el control i millora del servei utilitzant diferents eines i indicadors.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
1- La qualitat en el servei turístic
2- Implantació del Sistema de Qualitat
3- Visió de la qualitat en establiments turístics
4- Definició del servei ofert en establiments turístics
5- Gestió per Mapes de Processos
6- Eines de la qualitat
7- Cost de la qualitat i la no qualitat
8- La qualitat en establiments turístics en relació amb el seu entorn
L'avaluació de l'assignatura serà:
50% de la nota sobre els exàmens parcials i finals. L'examen parcial permet alliberar material teòric en l'examen final
45% de la nota sobre el treball de grup. El treball de grup estarà dividit entre una part grupal, un altre individual i una auditoria interna.
5% de la nota sobra els exercicis que es vagin fent durant les sessions i també sobra l'assistència a classe.
Cal aprovar l'examen final per comptabilitzar el percentatge del treball i les pràctiques
Recuperació: Només es recupera l'examen
L'ASSISTÈNCIA MÍNIMA PER APROVAR L'ASSIGNATURA ÉS DE 18 SESSIONS.
Marti Fabregó N. (2022) EL director de calidad en empresas de alojamiento y restauración. Editorial Diaz de Santos. Madrid
Martí Fabreó, N. (2021). Gestión por procesos en hostelría y restuaración. Manual de mapas de procesos para servicios de hostelría y restauración. Editorial Círculo Rojo.
Deming W. Edwards.(1989) Calidad, productividd y competitividad. La salida de la crisis. Editorial Diaz de Santos
Grönroos Ch. (1994) Marketing y gestión de servicios. Editorial Diaz de Santos
Amat, O. (2005) Costes de la calidad y de no calidad. Gestión 2000