Que estàs buscant?
Els materials poden estar en castellà o anglès.
CB1. Que els estudiants hagin demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé es recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins la seva àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CB4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
CE1. Reconèixer l'entorn en què opera l'organització, el funcionament de l'empresa i les seves àrees funcionals i els instruments d'anàlisi.
CE2. Aplicar els principis de màrqueting i investigació de mercats
CE5. Reconèixer les particularitats de l'activitat de màrqueting en sectors d'activitat amb característiques específiques.
CE6. Sintetitzar i avaluar les estratègies de màrqueting per a la internacionalització de l'activitat empresarial.
CE8. Sintetitzar idees per convertir-les en negocis factibles i rendibles entenent el mercat actual.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG2. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant el canvi i estar disposats a re-avaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
CG3. Integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Màrqueting i Comunitats Digitals contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT3. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT5. Desenvolupar tasques aplicant els coneixements adquirits amb flexibilitat i creativitat i adaptant-los a contextos i situacions noves.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres
Tema 1. Fonaments del màrqueting institucional.
Tema 2. Màrqueting institucional versus màrqueting estratègic i operatiu clàssic
Tema 3. La Responsabilitat Social de l’Empresa (RSE) en el Màrqueting Institucional
Tema 4. Aplicació operativa del màrqueting institucional: Segmentació i pla d'accions
35% SE4. Examen final
15% SE1. Avaluació continuada
50% Projecte grupal:
NOTES:
Es necessita tenir entregades i puntuades totes les entregues del projecte grupal per poder presentar-se a l'examen.
Es necessita una nota mínima de 5 sobre 10 per aprovar l'examen i l'assignatura.
A la recuperació només es podrà recuperar l'examen final que computarà el 35% de la qualificació final, ja que es conservaran les notes de les activitats realitzades durant el trimestre.
Un alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO es pot presentar a la recuperació.
Tirole, Jean. (2017). La economía del bien común. Barcelona: Taurus.
Sinek, Simon. (2011) “Start with why, how great leaders inspire everyone to take action” Penguin Group
Posner, Eric & Weyl, Glen (2018). Radical Markets, uprooting capitalism and democracy for a just society. Princeton University Press.
Rapaille, Clotaire. (2014). Move Up; porqué algunas culturas avanzan y otras no. Madrid; Ed. Taurus
Mazzucato, Mariana (2018). The value of everything; making and taking in the global economy. London: Allen Lane.
Giner, Salvador. (2013). Historia del pensamiento social, 13ª edición. Madrid: Ariel Ciencias Sociales.
Hofstede, Geert. (1999). Culturas y organizaciones; el software mental , la cooperacón internacional y su importancia para la supervivencia. Madrid: Alianza Editorial.
Brakman, Steven. (2006). Nations and firms in the global economy: an introduction to international economics and business. Cambridge university press.
Greenwood, Royston; Meyer, Renate E.; Lawrence, Thomas B. & Oliver, Christine. (2017). The Sage handbook of organizational institutionalism. The Sage handbook of organizational institutionalism, 1-928.
Slimane, Karim Ben; Chaney, Damien; Humphreys, Ashlee & Leca, Bernard. (2019). Bringing institutional theory to marketing: Taking stock and future research directions. Journal of Business Research, 105, 389-394.