Que estàs buscant?
Consulta els horaris dels diferents grups per saber l'idioma d'impartició de classes. Tot i que el material pot estar en qualsevol dels tres idiomes.
CB4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
CE7. Gestionar oportuna i convenientment els recursos disponibles en els ambients de treball en els que toqui dirigir.
CG2. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant el canvi i estar disposats a re-avaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
CG3. Integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Màrqueting i Comunitats Digitals contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT3. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
L'assignatura està orientada a l'estudi de les noves teories, reptes i oportunitats que les organitzacions afronten avui dia. Com a punt de partida es realitzarà una anàlisi de la situació actual i dels canvis que el mercat, consumidors i empleats han portat a la gestió empresarial en el segle XXI. D'aquesta manera es pot continuar estudiant els models més reeixits en el maneig del B2B Màrqueting, així com els nous paradigmes que es presenten al moment de realitzar activitats de màrqueting entre empreses.
Posteriorment s'estudiarà l'últim model de màrqueting proposat per Philip Kotler, el Màrqueting 5.0, amb el qual s'analitzaran les noves tecnologies que tota empresa pot i ha de conèixer per a l'optimització dels seus processos de planificació, captació de clients i fidelització.
Finalment, s'estudiarà el model H2H, un model teòric/pràctic que s'enlluerna com el futur entre les relacions B2C i B2B. La humanització de la gestió empresarial, partint per activitats de màrqueting i vendes, però que ocupa tot l'espectre operatiu d'una organització és la base fonamental d'aquesta nova teoria.
Aquesta assignatura, dirigida a alumnes d'últim curs. Cerca cobrir temes recents que són d'utilitat en el camp laboral actual.
Tema 1: El panorama actual.
Tema 2: Màrqueting B2B
Tema 3: Màrqueting 5.0 – Tecnologia posada a l'ordre de la humanitat.
Tema 4: H2H el màrqueting entre humans.
El sistema de qualificació de l’assignatura s’obtindrà a partir de la mitjana ponderada de les qualificacions obtingudes en les diferents activitats formatives realitzades durant el curs. Per a l’avaluació de l’assignatura es tindrà en compte el resultat obtingut de realitzar un examen final, que computarà un 50%, la realització d’un treball específic, que computarà un 30% i les tasques derivades dels seminaris, que ponderaran un 20%. És imprescindible assolir com a mínim una qualificació de 5 a l’examen per a poder fer mitjana amb la nota d'avaluació continua.
Es podrà recuperar la part corresponent a l'examen (50%), i es mantindran la resta de notes corresponents a l'avaluació continuada.
Resum de l'avaluació:
Examen final |
50% |
Participació en activitats plantejades dins de l’aula |
20% |
Treball individual i/o en grup |
30% |
Un alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO pot presentar-se a la recuperació.
Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2021). Marketing 5.0: Technology for Humanity (1st Edition). Wiley.
Kotler, P., Pfoertsch, W., & Sponholz, U. (2020). H2H Marketing: The Genesis of Human-to-Human Marketing (1st Edition). Springer.
Younger, J., & Smallwood, N. (2016). Aligning Your Organization with an Agile Workforce. Harvard Business Review. https://hbr.org/2016/02/aligning-your-organization-with-an-agile-workforce
Kantrowitz, A. (2020). How Amazon Automated Work and Put Its People to Better Use. Harvard Business Review. https://hbr.org/2020/09/how-amazon-automated-work-and-put-its-people-to-better-use
Prashara, S. (2020). How complex global organizations are adapting to our new reality | TED Talk. TED Talk. https://www.ted.com/talks/sunil_prashara_how_complex_global_organizations_are_adapting_to_our_new_reality
Ruan, F. (2019). Management lessons from Chinese business and philosophy | TED Talk. TED Talk. https://www.ted.com/talks/fang_ruan_management_lessons_from_chinese_business_and_philosophy
Humphreys, D. (2018). How machine learning can teach us to build more effective teams | TED Talk. TED Talk. https://www.ted.com/talks/drew_humphreys_how_machine_learning_can_teach_us_to_build_more_effective_teams
Cash, P., & Trezona, J. (2021). Humanizing B2B (1st Editio). Practical Inspiration Publishing.
Kotler, Philip; Armstrong, Gary; Harris, Lloyd C.; He, H. (2016). Principles of Marketing Eighth Europe Edition. Pearson
Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2017). Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital (Wiley (ed.); First Edit). Wiley.
Chamorro-Premuzic, T., & Berg, K. (2021). Fostering a Culture of Belonging in the Hybrid Workplace. Harvard Business Review. https://hbr.org/2021/08/fostering-a-culture-of-belonging-in-the-hybrid-workplace
Davis, D. (2021). 5 Models for the Post-Pandemic Workplace. Harvard Business Review. https://hbr.org/2021/06/5-models-for-the-post-pandemic-workplace