Que estàs buscant?
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins la seva àrea d'estudi.
CB4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
CE2. Aplicar els principis de màrqueting i investigació de mercats
CE4. Analitzar i avaluar les estratègies de desenvolupament, llançament i posicionament de nous productes, així com prendre decisions en relació amb la variable del producte, preu, distribució i comunicació.
CE6. Sintetitzar i avaluar les estratègies de màrqueting per a la internacionalització de l'activitat empresarial.
CE8. Sintetitzar idees per convertir-les en negocis factibles i rendibles entenent el mercat actual.
CE9. Aplicar les eines tecnològiques per a l'aprofitament dels recursos del negoci a través del Màrqueting.
CE11. Aplicar els coneixements per emprendre projectes de negocis que permetin la creació de noves empreses o la millora de les ja existents, aplicant idees innovadores i creatives.
CE13. Identificar les eines bàsiques de l'e-Màrqueting.
CE14. Aplicar els coneixements adquirits a la gestió de comunitats digitals.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG2. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant el canvi i estar disposats a re-avaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
CT4. Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària.
CT5. Desenvolupar tasques aplicant els coneixements adquirits amb flexibilitat i creativitat i adaptant-los a contextos i situacions noves.
L'objectiu d'aquest curs és ensenyar als participants a dominar ChatGPT i la intel·ligència artificial per millorar les seves oportunitats laborals, negocis i augmentar la seva productivitat en diversos camps.
Al llarg del curs, s'exploraran en profunditat les aplicacions pràctiques de ChatGPT i com integrar-lo amb altres eines i tecnologies. Els estudiants aprendran com utilitzar ChatGPT de manera efectiva en àrees com xarxes socials, màrqueting digital, publicitat, SEO, redacció de textos publicitaris, màrqueting per correu electrònic i més.
Es treballarà en projectes grupals per aplicar el coneixement adquirit i desenvolupar estratègies amb l'ús de intel·ligència artificial, cobrint des de la generació de contingut fins a l'anàlisi de dades i el seguiment del rendiment. A més, s'analitzaran les implicacions ètiques i limitacions de ChatGPT, així com l'arquitectura i el funcionament darrere de GPT-4.
El curs ofereix un enfocament integral sobre com ChatGPT i la intel·ligència artificial poden marcar una diferència en el món laboral i empresarial. Es promourà un ambient d'aprenentatge segur, lliure de discriminació i prejudicis, on tots els participants puguin aprendre, compartir idees i col·laborar en projectes innovadors.
14. Ètica i responsabilitat en l'ús de ChatGPT
- Reflexions sobre l'impacte social i ambiental de la intel·ligència artificial
- Garantir un ús responsable i conscient de ChatGPT
15. Sessions de mentorització i seguiment de projectes
- Assessorament en el desenvolupament de projectes basats en ChatGPT
- Suport en la solució de problemes i presa de decisions
16. Avaluació i presentació de projectes finals
- Presentació de projectes desenvolupats durant el curs
- Avaluació dels resultats i aprenentatges
- Retroalimentació i millores
Presentació Treballs Parcials: 25%
Presentació Treball Final: 65%
Participació i Interacció a Classe: 10%
1 - Melanie Mitchell; Artificial Intelligence: A Guide for Thinking Humans
2 - Michael A Nielsen; Neural Networks and Deep Learning
3 - Bernard Marr; Artificial Intelligence in Practice: How 50 Successful Companies Used AI and Machine Learning to Solve Problems
1 - Grant Sanderson; https://www.youtube.com/@3blue1brown
2 - Riley Brown; https://www.youtube.com/@rileybrownai
1 - Documentación Oficial de OpenAi; https://openai.com
2 - AI Google Blogs; Blogs – Google AI
3 - Product Hunt - Tendencias en IA; https://producthunt.com