Que estàs buscant?
Consulta els horaris dels diferents grups per saber l'idioma d'impartició de classes. Tot i que el material pot estar en qualsevol dels tres idiomes.
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees,problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat
B5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
E5_Analitzar contextes empresarials, identificar mercats i clients i establir estratègies de màrqueting mitjançant la utilització de tècniques avançades i innovadores.
G1_Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
T1_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dies llengües oficials a Catalunya
Aquesta assignatura persegueix la familiarització amb els conceptes bàsics del Màrqueting, l'adquisició de coneixements bàsics per l'anàlisi de l'entorn i el mercat,el coneixement dels principals models de comportament del consumidor, i el coneixement de les principals eines de marketing de les que disposa l'empresa per comercialitzar els seus productes i serveis.
1. INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
2. LA DIRECCIÓ ESTRATÈGICA I EL MÀRQUETING
3. LA INVESTIGACIÓ COMERCIAL
4. EL COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
5. MÀRQUETING ESTRATÈGIC
6. EL PRODUCTE
7. EL PREU
8. LA COMUNICACIÓ
9. POLÍTICA DE DISTRIBUCIÓ
10. ESTRATEGIES COMERCIALS
Important: totes les activitats no lliurades en les dates i amb els requeriments previstos es considerant com a “no lliurades” i s'assignarà una nota de 0.
En el període de recuperació només hi ha opció de recuperar l'examen final si l'alumne si hi va presentar i el va suspendre.
Un alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO pot presentar-se a la recuperació.
En cas de NO aprovar l'assignatura no es guardarà cap resultat de les activitats continua pel proper curs acadèmic.
Kotler, Philip ; Keller, Kevin (2014). Marketing Management. Pearson Education. Prentice-Hall.
SANTESMASES Mestre, M. (2010): Marketing: Conceptos y estrategias
Kotler, P. & Armstrong G. (2012) Principles of Marketing, 14th Edition. Prentice-Hall Pearson
Kotler, Philip, Kevin Lane Keller, Malcolm Goodman, Mairead Brady, and Torben Hansen. 2019. Marketing Management (European Edition). Harlow: Pearson Education.
Edgar, Alison. 2018. Secrets of Successful Sales. St Albans: Panoma Press. Copyright.