Que estàs buscant?
Aquest curs es realitza completament en anglès. Es requereix un bon domini de l’anglès per seguir adequadament el mòdul.
Aquest mòdul és un curs d'introducció a l'anàlisi web i el comportament dels clients en línia. Una combinació d’enfocament teòric i pràctic (pràctic) garanteix que els estudiants que acabin aquest mòdul entenguin com es poden recopilar les dades dels clients i prendre decisions bàsiques en línia. Podran aplicar aquests coneixements en un departament de Màrqueting o Analítica web.
El contingut del curs proporciona recomanacions específiques per crear una estratègia accionable, aplicar tècniques analítiques correctament, resoldre reptes com mesurar xarxes socials i campanyes multicanal, assolir un èxit òptim aprofitant l’experimentació i emprant tàctiques per escoltar realment els vostres clients.
Tema 1. El paper de l'anàlisi web
Tema 2. Estratègia WebAnalytics
Tema 3. WebAnalytics 2.0
Tema 4. Dades i eines
Tema 5. Informes i informar
Tema 6. Anàlisi i optimització
L'avaluació consistirà en l'avaluació continuada i amb els següents percentatges:
Caldrà treure una nota mínima de 5 en l'examen final i en el treball per poder fer la mitjana de la nota de l'assignatura. En cas contrari, aquells i aquelles alumnes que no arribin a la nota mínima a l'examen o el promig del curs no sigui superior a 5 sobre 10, caldrà que vagin a recuperació.
Recuperació:
En el cas que un estudiant hagi suspès, podrà anar a la recuperació de l'examen final.
Un alumne que no s'hagi presentat de l'examen a la primera convocatòria NO pot presentar-se a la recuperació.
Google Analytics Academy Certification (2024) https://skillshop.docebosaas.com/learn
Avinash Kaushik (2009). Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity. - Wiley.
Materials in Campus Virtual