Que estàs buscant?
L'idioma d'impartició és el que es determini en cada activitat en la què es participa.
E1_Dissenyar i programara les interífices gràfiques de portals web estàtics o dinàmics, d'aplicacions interactives i de videojocs, seguint criteris d'usabilitat i accessibilitat
E2_Idear, dissenyar, planificar i realitzar curtmetratges i videojocs d'animació 2D
E4_Dissenyar, planificar, editar, programar i comercialitzar aplicacions multimèdia interactives
E3_Editar i animar personatges i escenes 3D, aplicant les tècniques i processos que porten a la producció de curtmetratges lineals d'animació i videojocs interactius
E5_Dissenyar i realitzar un producte audiovisual (format per imatges fixes o en moviment), atenent tant als seus aspectes tècnics com artístics, en tots els seus components
E6_Dissenyar, planificar i realitzar amb multicàmera, en directe i a plató, d'acord amb totes les facetes del producte (tant en l'artística de disseny i continguts com en la tècnica)
E7_Postproduir vídeo utilitzant les eines bàsiques pròpies dels programes d'edició audiovisual (titulació, retoc de color i exposició, velocitats, màscares...) i com insertar-les en el procés de muntatge afegint efectes digitals
E8_Dissenyar les necessitats d'il.luminació d'un espai en funció de les seves característiques i de l'objectiu final del producte a gravar, fotografia o video
E9_Aplicar els principis mecànics, electrònics i digitals de la captació, amplificació i gravació de so per a la seva aplicació a diferents plataformes: espectacles, ràdio, televisió, audiovisual i multimèdia. Postproduir l'audio i afegir els efectes sonors d'una producció audiovisual
E10_Aplicar processos, mètodes i tècniques per a desenvolupar la creativitat i la innovació en la realització audiovisual, en el desenvolupament multimèdia i en la programació de videojocs
E11_Aplicar les regles musicals i els llenguatges per a la creació musical i la gravació de so en la producció musical i la creació de música electrònica pel seu ús com a bandes sonores en produccions audiovisuals
E12_Planificar estratègies empresarials relacionades amb els fenòmens econòmics i socials típics de la societat del benestar i la industria de l'entreteniment digital. Convertir idees en actes de forma creativa i innovadora
E13_Aplicar els principis de disseny visual i sonor per a la creació dels elements de presentació que s'utilitzen en productes sonors, audiovisuals, televisió i espectacles
E14_Adquirir els coneixements de la història, estètica, evolució i dinàmica del cine, televisió, ràdio, premsa, Internet i videojocs, aixó com reconèixer l'estètica a través del visionat i l'anàlisi
E15_Dimensionar i gestionar recursos humans, tècnics i econòmics necessaris pel desenvolupament d'un projecte audiovisual o multimèdia optimitzant temps, costos i qualitat
E16_Idear, dissenyar, planificar i realitzar una peça audiovisual publicitària des de la conceptualització del seu missatge, l'elaboració del guió, l'estratègia de comunicació i la seva difusió
E17_Redactar peces periodístiques de diferents gèneres amb els seus sistemes de titular i expressar-se correctament tant de forma escrita com oral
E18_Analitzar les estructures, els continguts i els estils de programació televisiva i radiofònica atenent a les característiques tècniques de la seva realització. Idear, produir i realitzar programes per a la televisió i ràdio en la part tècnica: sala de realització o control de ràdio, respectivament
E19_Creació, administració i gestió d'empreses audiovisuals en la seva estructura industrial de producció, distribució i exhibició
T1_Que els estudiants coneixin un tercer idioma, que serà preferentment l'anglès, amb un nivell adequat de forma oral i per escrit, d'acord amb les necessitats que tindran les graduades i els graduats de cada titulació
T2_Que els estudiants tinguin capacitat per treballar com a membres d'un equip interdisciplinar ja sigui com a un membre més, o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos tenint en compte els recursos disponibles
L’assignatura fomentar l’actitud emprenedora per fer a l’estudiantat més empleable
L’actitud emprenedora es resumeix en portar les idees a l’acció (execució)
Té com a resultat emprendre nous projectes
-per compte propi (emprenedoria)
-o dins les organitzacions (intraprenedoria)
S’han de realitzar 6 Activitats en l’àmbit de l’emprenedoria i/o l’intraprenedoria.en el sector audiovisual o videojocs
NO es cursa en un trimestre en concret.
Es cursen en un o dos cursos acadèmics depenent del calendari de les activitats a les que es vol participar i el ritme de l’alumnat.
Es poden incloure activitats anteriors a la matrícula de l’assignatura.
Un cop finalitzades les 6 activitats, l’estudiantat passa per dues fases :
1.- Certificar la competència emprenedora :
Presentació de la seva infografia davant de tribunal ( calendari exàmens tercer trimestre)
Obtindrà un certificat addicional al seu títol universitari.
2.- Avaluació assignatura optativa Itinerari emprenedor
Competències emprenedores
Mentora
Networking: Accelera la teva Xarxa emprenedora
Repte emprenedor i premis
PREINCUBADORA: Projecte propi
Elevator Pitch: Infografia emprenedora
15% FITXA 1: Competències emprenedores
15% FITXA 2: Mentora
15% FITXA 3 :Networking: Accelera la teva Xarxa emprenedora
15% FITXA 4: Repte emprenedor i premis
15% FITXA 5: PREINCUBADORA: Projecte propi
25% FITXA 6: Elevator Pitch: Infografia emprenedora
Ries, E. (2014). El método lean startup. Leader Summaries.
De Bes, F. T. (2005). El libro negro del emprendedor. Guia il· lustrada on es mostra els principals problemes que tenen els emprenedors a la hora de passar de la idea al desenvolupament de la mateixa.