Que estàs buscant?
Materials escrits en diferents idiomes. Llengua parlada de l'assignatura, el català.
CE22: Dissenyar i aplicar models dirigits a la resolució de problemes d'organització industrial.
CT2: Que els estudiants tinguin capacitat per a treballar com a membres d'un equip interdisciplinari ja sigui com un membre més, o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos tenint en compte els recursos disponibles.
L’assignatura de «Mètodes Quantitatius I» està dissenyada per capacitar als participants a ser capaços d’elaborar un model d’optimització per a un problema de disseny o de gestió d’un sistema i d’obtenir i interpretar els resultats corresponents al model.
L'aula en què s'imparteix l'assignatura (de forma física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui a l'alumnat o al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on puguem equivocar-nos i aprendre sense haver de patir prejudicis dels altres.
Les activitats 1 a 4 només seran avaluades si s’ha assistit almenys al 80% de les sessions de pràctiques de forma presencial i si s’ha lliurat l’informe corresponent a la tasca del campus en el termini indicat. Quan es planteja la realització d'una activitat en grup, la qualificació dels estudiants d'un mateix grup pot variar en funció dels criteris establerts pel professorat responsable de l'assignatura. Serà potestatiu del professorat valorar de fer una prova d’avaluació individualitzada per tal de confirmar l’autoria dels informes lliurats o si el resultat de les activitats no és satisfactori.
Les activitats 1 a 4 són obligatòries. Si no es lliura alguna d’aquestes activitats o la seva nota és inferior a 4 sobre 10, es considerarà com a no presentat a la nota final de la matèria.
Les activitats 5 ó 6 són individuals i obligatòries (l’activitat 6 només es fa en cas de necessitar recuperar l’activitat 5). La qualificació final de la matèria és la suma ponderada de les qualificacions de les activitats si l’activitat 5 és superior o igual a 5 punts sobre 10, altrament, la nota final serà la de l’activitat 5. Si la nota de l’activitat 5 és superior o igual a 5 punts sobre 10, la nota final és la següent:
Activitat 1: 20%
Activitat 2: 10%
Activitat 3: 10%
Activitat 4: 10%
Activitat 5: 50%
L’activitat 6 correspon a l’examen de recuperació de l’activitat 5. A l’activitat 6 no s’hi poden presentar els estudiants qualificats amb un “No Presentat” ni els estudiants que han aprovat l’assignatura en la convocatòria ordinària. L’activitat 6 només dona opció a aprovar l’assignatura amb una nota de 5 si la nota és igual o superior a 5 sobre 10, excepte en el cas en que la nota mitjana ponderada amb els pesos corresponents de les quatre primeres activitats sigui igual o superior a 8. En aquest cas, la nota final correspondrà a la nota mitjana ponderada amb els pesos corresponents de les activitats 1, 2, 3, 4 i 6. Si la nota de l’activitat 6 és inferior a 5 sobre 10, la nota de l’activitat 6 serà directament la nota de la matèria.
La identificació de plagi es considera una circumstància greu que pot comportar una qualificació de suspens a l’assignatura. En cas de detecció de plagi s’informarà a la coordinació del grau per tal que es puguin prendre les mesures disciplinàries corresponents.
Per altres aspectes, se seguirà estrictament la «Normativa d’avaluació dels ensenyaments de Grau del Centre Universitari TecnoCampus» aprovada per la Comissió de Govern del Centre Universitari TecnoCampus en sessió de 14 de juny de 2024.
Sallán Leyes, José María; Lordan, Oriol; Fernández Alarcón, Vicenç. Modeling and solving linear programming with R: OmniaScience, 2015.
Hillier, Frederick S .; Lieberman, Gerald J. (2010). Introducción a la Investigación de Operaciones. McGraw-Hill.
Sallán, JM; Suñé, A; Fernández, V .; Fonollosa, JB (2006). Métodos Cuantitativos de Organización Industrial I. Ediciones UPC.