Que estàs buscant?
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins a arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per a aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG4. Ser capaç d'integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Turisme i Gestió de l'Oci contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT2. Mostrar disposició per a conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional.
CT3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments.
CT4. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT5. Dominar les principals aplicacions de les eines informàtiques i les noves tecnologies per a l'activitat acadèmica ordinària.
CT6. Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic.
CT7. Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
- Tècniques per exercir un lideratge i comunicació sobre els altres. Aquestes tècniques s'agrupen en diferents mòduls com la negociació, resolució de conflictes, gestió del temps, intel·ligència emocional, presa de decisions tècniques d'estudi, treball en equip i tècniques comunicatives.
- Estratègies manuals i informàtiques de cerca, lectura, interpretació, gestió i comunicació de la informació continguda en un document susceptible d'ús acadèmic (text, imatge, mapa), incloent el coneixement de les principals convencions acadèmiques relatives a l'exposició formalitzada de continguts mitjançant la pràctica de l'expressió oral i escrita en llengua catalana i castellana.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
LA COMUNICACIÓ
La Comunicació base de la relacions entre les persones i les organitzacions.
Eïnes actuals de gestió de persones
Diferents tipus de comunicación:
verbal i no verbal
ELS 7 HÀBITS DE LES PERSONES ALTAMENT EFECTIVES
Desenvolupament de les competències més requerides.
El meu perfil i les meves competències
HABILITATS DIRECTIVES
L’empatia a les relacions laborals.
Del grup a l’equip
Gestió eficaç del temps
INTEL.LIGÈNCIA EMOCIONAL I MOTIVACIÓ
L' Intel.ligència emocional
Competències de la intel.ligència emocional
La comunicació, principal motivador
Empowerment
Personal branding, com i on comunico qui sóc .
Charreau, Marrion y Johnson, Jenifer L. (2.019), Piensa y Comunica tus ideas con The Storyboard Method. Editorial Conecta.
Covey, Stephen R. (2011). Los 7 hábitos de la gente altamente efectiva. Editorial Paidós Ibérica,
Gentry, Wiliam (2016). Be the Boss everyone wants to work for. A guide for new leaders. Editorial Berrett-Koehler Publishers,