Que estàs buscant?
Els materials podran proporcionar-se tant en català com en castellà o anglès.
E12. Aplicar la iniciativa emprenedora i la innovació per a la creació de nous videojocs i línies de negoci.
E14. Liderar equips de dissenyadors, artistes o desenvolupadors per a la consecució dels objectius especificats en el temps previst, de forma estructurada segons la metodologia establerta per a la gestió del projecte.
G1. Demostrar tenir i comprendre coneixements avançats de la seva àrea d'estudi que inclouen els aspectes teòrics, pràctics i metodològics, amb un nivell de profunditat que arriba fins a l'avantguarda del coneixement.
G2. Resoldre problemes complexos del seu àmbit laboral, mitjançant l'aplicació dels seus coneixements, l'elaboració d'arguments i procediments, i l'ús d'idees creatives i innovadores.
G3. Reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
G4. Comunicar informació, idees, problemes i solucions a un públic especialitzat com no especialitzat.
G5. Desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
T2. Treballar com a membre d'un equip interdisciplinari ja sigui com un membre més o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos i tenint en compte els recursos disponibles.
L'assignatura de Lideratge i Gestió d'equips té com a principal objectiu la formació de futurs professionals que hauran de treballar en equip i formar part d'una cultura d'empresa.
Profunditzarem en l'essència del concepte de lideratge, amb una vessant molt pràctica que els serveixi per descobrir-se a ells mateixos.
Pretenem que realment serveixi als alumnes per saber com comportar-se en un entorn laboral real i altament competitiu com són els videojocs.
Durant les sessions, es realitzarà un seguit d'activitats avaluatives a classe on es pretén assolir els coneixements d'aquell bloc o apartat.
LIDERATGE
1. Concepte de líder
1.1. Què és un líder?
1.2. Característiques d’un líder
1.3. Definició de lideratge
1.4. Les 4 estratègies de lideratge
1.5. Tipologies de líders
1.6. Estils i actituds de lideratge
1.7. Lideratge basat en resultats
2. Direcció a l’empresa
2.1. Funcions de direcció
2.2. Tres eixos de la direcció
2.3. Presa de decisions i negociacions
GESTIÓ D'EQUIPS
3. RRHH i cultura empresa
3.1. Evolució dels RRHH
3.2. Cultura d’empresa i clima laboral
3.3. Relacions interpersonals a l'empresa
3.4. Gestió i valoració del lloc de treball
3.5. Selecció de personal
4. Intel·ligència emocional i motivació
4.1. Tipologies de persones
4.2. Gestionar el Talent
4.3. Intel·ligència emocional per a influir en les persones
4.4. Motivació
5. Gestió del temps i estrès laboral
5.1. Gestió del temps
5.2. Estrès i salut laboral
5.3. Aportacions a la psicologia de les organitzacions
La nota de cada alumne es calcularà seguint els següents percentatges:
A1. Exercicis a classe: Dinàmiques i activitats de lideratge 25%
A2. Treball en grup: Pla d'incentius, retributiu i de beneficis 30%
A3. Examen final: 45%
Nota final = A1 0,25 + A2 0,30 + A3 0,45
Consideracions:
Recuperació:
Keith, C. (2012). Agile game development with Scrum. Johanneshov: TPB.
Irish, D. (2005). The game producer's handbook. Boston, MA: Thomson Course Technology.