Que estàs buscant?
Els materials podran proporcionar-se tant en català com en castellà o anglès.
B1_Que els estudiants hagin demostrat tenir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que tingui la seva base en l'educació secundaria general, i s'acostumi a trobar a un nivell que, tot i que amb el suport de llibre de text avançats, inclogui també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de la vanguardia del seu camp d'estudi
B2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les comptències que demostren mitjançant l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
B3_Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científica o ètica
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tan especialitzat com no especialitzat
B5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
T2_Que els estudiants tinguin capacitat per a treballar com a membres d'un equip interidisciplinar ja sigui com un membres més, o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos tenint en compte els recursos disponibles
L'assignatura de Lideratge i Gestió d'equips té com a principal objectiu la formació de futurs professionals que hauran de treballar en equip i formar part d'una cultura d'empresa.
Profunditzarem en l'essència del concepte de lideratge, amb una vessant molt pràctica que els serveixi per descobrir-se a ells mateixos.
Pretenem que realment serveixi als alumnes per saber com comportar-se en un entorn laboral real i altament competitiu com són els videojocs.
Durant les sessions, es realitzarà un seguit d'activitats avaluatives a classe on es pretén assolir els coneixements d'aquell bloc o apartat.
LIDERATGE
1. Concepte de líder
1.1. Què és un líder?
1.2. Característiques d’un líder
1.3. Definició de lideratge
1.4. Les 4 estratègies de lideratge
1.5. Tipologies de líders
1.6. Estils i actituds de lideratge
1.7. Lideratge basat en resultats
2. Direcció a l’empresa
2.1. Funcions de direcció
2.2. Tres eixos de la direcció
2.3. Presa de decisions i negociacions
GESTIÓ D'EQUIPS
3. RRHH i cultura empresa
3.1. Evolució dels RRHH
3.2. Cultura d’empresa i clima laboral
3.3. Relacions interpersonals a l'empresa
3.4. Gestió i valoració del lloc de treball
3.5. Selecció de personal
4. Intel·ligència emocional i motivació
4.1. Tipologies de persones
4.2. Gestionar el Talent
4.3. Intel·ligència emocional per a influir en les persones
4.4. Motivació
5. Gestió del temps i estrès laboral
5.1. Gestió del temps
5.2. Estrès i salut laboral
5.3. Aportacions a la psicologia de les organitzacions
La nota de cada alumne es calcularà seguint els següents percentatges:
A1. Exercicis a classe: Dinàmiques i activitats de lideratge 25%
A2. Treball en grup: Pla d'incentius, retributiu i de beneficis 30%
A3. Examen final: 45%
Nota final = A1 0,25 + A2 0,30 + A3 0,45
Consideracions:
Recuperació:
Keith, C. (2012). Agile game development with Scrum. Johanneshov: TPB.
Irish, D. (2005). The game producer's handbook. Boston, MA: Thomson Course Technology.