Que estàs buscant?
Els materials podran proporcionar-se tant en català com en castellà o anglès.
B5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
V2. Dissenyar les mecàniques, regles, estructura i narrativa de videojocs seguint els criteris de jugabilitat i balanceig per oferir la millor experiència de joc possible.
V15. Dissenyar i planificar estratègies d'assegurament de la qualitat, test i anàlisi de dades de videojocs i productes interactius.
T2_Que els estudiants tinguin capacitat per a treballar com a membres d'un equip interidisciplinar ja sigui com un membres més, o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos tenint en compte els recursos disponibles
L’assignatura de Unity 3D presenta els conceptes de programació de videojocs en 3D utilizant el motor Unity 3D en el marc de la matèria de Desenvolupament. Es treballen conceptes com controladors de càmeres, controladors de personatges o matemàtiques utilitzades en la programació 3D. L’assignatura consta de sessions teòriques i sessions de pràctiques. Per assolir els coneixements l’assignatura s’avalua per un costat la part pràctica a través de les practiques a realizar durant el curs així com la part teòrica a través d’un examen. La part pràctica es farà per parelles i l'examen s'avaluarà de manera individual..
Tema 1: FPS Game
Tema 2: Portal Game
Tema 3: Platform game
La nota de cada alumne es calcularà seguint els següents percentatges:
A1. Pràctica 1: FPS 20%
A2. Pràctica 2: Portal game 15%
A3. Pràctica 3: Platforms 3D 15%
A4. Examen final 50%
Nota final = A1 0,2 + A2 0,15 + A3 0,15 + A4 0,5
Consideracions:
Recuperació:
Learning C# Programming with Unity 3D. Alex Okita.
Tutorial web de herramientas de creación de juegos con el motor Unity.