Que estàs buscant?
B2. Aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins la seva àrea d'estudi.
B5 Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
E10 Realitzar programes per a les organitzacions i entitats esportives en l'àmbit de l'Oci, Turisme, el Lleure, i l'Espectacle Esportiu
E13 Desenvolupar recursos cognitius i tècnics per a l'emprenedoria en activitats marítimes, wellness i salut
G1 Identificar l'objecte d'estudi de les Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport
G11 Elaborar textos escritos y audiovisuales relacionados con las Ciencias de la Actividad Física y del Deporte
T5 Desarrollar habilidades de liderazgo, relación interpersonal y trabajo en equipo
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
TEMA 1: LA COMPETÈNCIA EMPRENEDORA
1.1. Actitud i mentalitat emprenedora
1.2. Principals competències emprenedores
1.3. Les dimensions de la Competència Emprenedora
1.4. Ikigai
TEMA 2: ELS BÀSICS DE L'EMPRENEDORIA
2.1. Emprenedoria i Intraemprenedoria
2.2. Similituds i diferències de les persones emprenedores i intraemprenedores
2.3. Models de negoci sostenibles
2.3.1. Els Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS)
2.4. Tendències
TEMA 3: EL PROCÉS EMPRENEDOR
3.1. El model de Timmons
3.2. El procés emprenedor complet
3.3. El pla d'empresa
TEMA 4: EL PROJECTE EMPRENEDOR A LA PRÀCTICA
4.1. Inspiració
4.2. Ideació i validació
4.3. Prototipatge i validació
4.3. Definició del model de negoci
4.4. Tècniques de comunicació en emprenedoria
L'assistència i participació en activitats plantejades dins i fora de l'aula tant presencialment com on-line és obligatòria. L'assignatura no es pot superar sense l'assistència a classe. Per tenir opció a ser avaluat/da d'aquesta assignatura cal haver assistit, com a mínim, al 80% de les classes.
Cadascuna de les notes dels exàmens ha de ser superior a 5 sobre 10 per poder superar l'assignatura. En aquest cas, es comptabilitzarà les notes resultants a l'avaluació continuada.
La nota per superar l'examen final ha de ser superior a 5 sobre 10. En aquest cas es comptabilitzarà les notes resultants dels Treballs individuals i/o en equip (50 %).
Es obligatori realitzar l'avaluació continuada per presentar-se a l'examen final. És a dir, l'estudiantat no es podrà presentar directament a l'examen final sense haver realitzat les activitats d'avaluació de l'assignatura.
Les tasques programades dins l'avaluació es podran revisar durant els 5 dies posteriors a l'entrega de notes. Passat aquest període no es podran demanar revisions ni reclamacions de notes.
Qualificacions:
Recuperació de l'assignatura :
Només es recuperarà l'examen final. S'haurà d'obtenir una nota superior a 5.
Els Treballs individuals i/o en equip (50 %) NO es recuperaran, però es conservaran les notes per al seu còmput en la nota final de l'assignatura.
Un alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO pot presentar-se a la recuperació.
Osterwalder, A., & Pigneur, Y. (2011). Business Model Generation: Ediciones Deusto.
Van Der Pijl, P., Lokitz, J., & Solomon, L. K. (2016). Design a better business: New tools, skills, and mindset for strategy and innovation. John Wiley & Sons.
https://www.un.org/sustainabledevelopment/
https://www.crowdsport.es/webinars
Zhou, Jing et al.(2015). The Oxford handbook of creativity, innovation, and entrepreneurship (Part 3). Oxford University Press.
Trias de Bes F.(2007) El libro negro del emprendedor. Empresa activa