Que estàs buscant?
B2_F Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les comptències que es solen demostrar mitjançant l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
B3_F Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incorporin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científic i ètic
B5_F Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
E11_F Proporcionar una atenció de fisioteràpia eficaç, oferint una assistència integral als pacients
E17_F Comprendre la importància d'actualitzar els coneixements, habilitats i destreses i actituds que integren les competències professionals del fisioterapeuta
E19_F Saber comunicar-se de manera efectiva i clara, tant de forma oral com escrita, amb els usuaris del sistema sanitari, així com amb altres professionals
E23_F Identificar els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre els aspectes psicològics i socials de l'ésser humà
T1_F Adquirir la capacitat per comunicar-se en una llengua estrangera i treballar en un context internacional
T2_F Demostrar capacitat d'organització i planificació
T3_F L'estudiant ha de ser capaç de desenvolupar habilitats en les relacions interpersonals i siguin capaços de treballar dins d'un equip intra i interdisciplinar
Atès el nombre de ciutadans de l’àrea metropolitana de Barcelona - Maresme que fan servir l’anglès com a llengua de comunicació i les possibilitats de
mobilitat dels professionals de la salut dins de la Unió Europea, tenir una base sòlida de coneixements de llengua anglesa es considera un element important
de la formació d’un estudiant de fisioteràpia i de ciències de l’activitat física i de l’esport.
Aquest curs altament comunicatiu treballa les destreses necessàries perquè un professional de la salut pugui comunicar-se de manera eficaç en un entorn
relacionat amb la salut.
A més a més, atesa la quantitat d’articles acadèmics publicats en llengua anglesa dins de l’àrea de les ciències de la salut, la capacitat dels estudiants de
grau de poder llegir en anglès de manera efectiva ha esdevingut imprescindible.
Sinopsi:
Els continguts són altament funcionals i es vinculen a situacions reals mitjançant task-based learning. Entendre i expressar-se de forma oral en anglès.
CONTINGUTS GENERALS
Adquirir llenguatge funcional relacionat amb els àmbits de la fisioteràpia i de les ciències de l’activitat física i de l’esport
Treballar de manera eficaç en situacions vinculades a la feina diària d’un professional de la salut
Millorar les tècniques de comprensió
Adquirir vocabulari especialitzat
Dissenyar estratègies per a la millora de la comprensió i comunicació en anglès amb persones i grups de diverses nacionalitats
CONTINGUTS ESPECÍFICS
Content-Based Listening (talks, conferences..)
Orientation listening
Listening for gist
Listening for specific meaning
Content-Based Reading (academic articles, reports, case studies..)
Meaning from context
Understanding main ideas
Understanding details
The Human Body
Skeleton
Muscles
Organs
Functions of the body
Posture and movement
Pain and Symptoms
Describing pain
Describing symptoms
Making a diagnosis
Injuries
Muscular injuries
Bone injuries
Discussing treatment
Monitoring
Health, Exercise & Nutrition
Diet
Training
Sistema d'avaluació |
Ponderació màxima |
Ponderació mínima |
SE1. Portafolis |
10% |
40% |
SE2. Exposició |
20% |
50% |
SE3. Examen |
30% |
60% |
SE4. Autoavaluació |
5% |
30% |
SE5. Avaluació entre iguals (2P2) o coavaluació |
5% |
30% |
La còpia total o parcial en qualsevol de les activitats d'aprenentatge significarà un "No Presentat" en l'assignatura, sense opció a presentar-se a la prova de recuperació i sense perjudici de l'obertura d'un expedient per aquest motiu.
Recuperació:
L'únic element recuperable és l'examen final.
Material preparat pel professorat.