Que estàs buscant?
B7 Aplicar coneixements al seu treball o vocació professionalment i tenen les competències demostrables per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
E1 Realitzar els processos d'ensenyament - aprenentatge relatiu a l'activitat física de l'esport, amb atenció a les caractarístiques individuals, col·lectives i contextuals de les persones
E3 Posar en marxa programes d'activitat física i esport dirigits a poblacions especials
E5 Programar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els seus diferents nivells i entorns de pràctica
E7 Identificar els riscos que es deriven per a la salut, de la pràctica d'activitats físiques i esportives inadequades i proposar alternatives
E8 Avaluar la condició física, prescriure i desenvolupar exercicis físics orientats a la salut i en condicions de seguretat per a aquests practicants
E9 Realitzar programes d'activitats físiques i esportives
E10 Realitzar programes per a les organitzacions i entitats esportives en l'àmbit de l'Oci, Turisme, el Lleure, i l'Espectacle Esportiu
E12 Gestionar instal·lacions esportives
E13 Desenvolupar recursos cognitius i tècnics per a l'emprenedoria en activitats marítimes, wellness i salut
G1 Identificar l'objecte d'estudi de les Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport
G2 Adquirir la formació científica bàsica aplicada a l'activitat física i l'esport en les seves diferents manifestacions
G5 Descriure els factors comportamentals i socials que condicionen la pràctica de l'activitat física i l'esport
G6 Reconèixer els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre l'estructura i funció del cos humà
G7 Identificar els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre els aspectes psicològics i socials de l'ésser humà
G10 Entendre els fonaments del joc i de l'esport
T2 Aplicar las tecnologías de la información y comunicación (TIC) al ámbito de las Ciencias de la Actividad Física y del Deporte
T4 Aplicar los conocimientos a su trabajo de forma profesional con la elaboración y defensa de argumentos y de resolución de problemas dentro del área de las Ciencias de la Actividad Física y del Deporte
T5 Desarrollar habilidades de liderazgo, relación interpersonal y trabajo en equipo
T6 Generar recursos para la adaptación a nuevas situaciones y resolución de problemas, y para el aprendizaje autónomo y la creatividad
T7 Incorporar hábitos de excelencia y calidad para el ejercicio profesional
T8 Actuar dentro de los principios éticos necesarios para el correcto ejercicio profesional según el marco normativo
La possibilitat d'involucrar a l'estudiant en el context laboral real mitjançant la realització de les Pràctiques Externes, aplicant els coneixements i competències adquirides durant el grau sota la supervisió d'un professional. Durant les pràctiques, l'alumne/a de CAFE de la ESCST genera la transferència de les matèries bàsiques i transversals a l'àmbit professional, de manera progressiva i guiada tant per tutors del centre (o centres) d'acolliment de pràctiques, com per tutors propis de la ESCST. Aquesta matèria, és la que marca la fi del procés acadèmic d'aprenentatge i dóna sortida a la vida professional i al procés d'aprenentatge al llarg de la vida (Long Life Learning).
Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
Pel caràcter eminentment pràctic d'aquesta assignatura no es considera pertinent incloure continguts
Sistema d’avaluació
L'adquisició de competències per part de l'alumne/a serà valorada a través del sistema d'avaluació contínua.
L'avaluació conclourà amb un reconeixement sobre el nivell d'aprenentatge aconseguit per l'estudiant, materialitzat en la qualificació numèrica, d'acord amb l'establert en la legislació vigent.
Sistema de qualificació (Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions universitàries de caràcter oficial i validesa en tot el territori estatal):
0 - 4,9: Suspens (SS)
5,0 - 6,9: Aprovat (AP)
7,0 - 8,9: Notable (NT)
9,0 - 10: Excel·lent (EX)
L'assignatura s'aprova si s’obté una qualificació igual o superior a 5 punts (sobre 10) segons la següent taula de ponderació. Totes les activitats obtindran una qualificació sobre 10 punts, la mitjana de les qualificacions ha de ser igual o superior a 3 punts sobre 10 per a poder fer mitjana amb totes les proves d'avaluació.
Activitat avaluadora |
Ponderació |
Seminaris |
10% |
Avaluació del tutor professional Avaluació del tutor acadèmic |
25% 20% |
Pòster Memòria |
10% 35% |
El Seminari de Fòrum Talent és d'assistència obligatòria.
Serà obligatori l'entrega de l'annex del conveni correctament emplenat i signat durant el termini establert pels gestors del Pràcticum. La seva no entrega o entrega incompleta es penalitzarà a la nota final de l'assignatura.
Sistema de recuperació
Atès que és un activitat que es realitza fora de la Universitat fent pràctiques externes en una empresa, el Practicum no és recuperable si no s'han realitzat les 180 h. de pràctiques.
Si algun estudiant no la cursa tenint-la matriculada caldrà que, si no vol esgotar convocatòria, faci la renúncia a l’avaluació.
La recuperació només podrà ser de la memòria de pràctiques o del pòster en el cas que la nota sigui inferior a 5 p. S'haurà de tornar a presentar, en el període que s'estableixi, amb les correccions fetes.
Pel caràcter eminentment pràctic d'aquesta assignatura no es considera pertinent incloure bibliografia