Després de l'èxit obtingut en les anteriors edicions del projecte Pla de màrqueting per part dels estudiants del Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals, l'Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus obre una nova convocatòria del programa i et convida com empresa a participar-hi. La cinquena edició d'aquest projecte tindrà lloc entre octubre i desembre 2021.

Després de l'èxit obtingut en les anteriors edicions del projecte Pla de màrqueting per part dels estudiants del Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals, l'Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus obre una nova convocatòria del programa i et convida com empresa a participar-hi. La cinquena edició d'aquest projecte tindrà lloc entre octubre i desembre 2021.

Quin és l'objectiu?

Dissenyar i posar en marxa, en un termini màxim de 45 dies, un anàlisi de l’entorn competitiu de l’empresa i elaborar un pla de màrqueting de productes o serveis reals que les empreses participants determinin. El projecte consisteix a treballar conjuntament amb els estudiants de l'assignatura: “Pla de màrqueting”

Les empreses interessades s'ha d’inscriure al formulari abans del 23 de setembre del 2021.

Pots trobar la informació ampliada i fer el formulari d’inscripció al projecte aquí.

Per resoldre qualsevol dubte, contacta directament amb Alexandra Masó, docent de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa.


Anterior

Estudiants del Grau en Mitjans Audiovisuals, seleccionats en els Premis SGAE Nova Autoria del Festival de Sitges

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris