Que estàs buscant?
Tots els estudis del Centre Universitari TecnoCampus
Comissió de qualitat (aprovat 12/4/2023)
Manual (aprovat 24/9/2024)
Informe d'avaluació del desplegament (aprovat 24/9/2024)
Pla de millora (darrera actualització, 18/10/2024)
Catàleg d'indicadors (darrera actualització, 12/11/2024)
A continuació es detallen els processos vigents del SGIQ del Centre Universitari TecnoCampus, classificats segons les 6 dimensions que es fan servir en els processos de certificació de la implantació del SGIQ en el marc del programa AUDIT.
DIMENSIÓ 1: REVISIÓ I MILLORA DEL SGIQ
P1.1. Definir el pla estratègic de TecnoCampus i els projectes d’àmbit institucional i fer-ne el seguiment
P1.2. Revisar i actualitzar el SGIQ, els seus processos i els indicadors
P1.3. Gestionar la documentació del SGIQ
P1.4. Definir la política i els objectius de qualitat en la docència i l'aprenentatge
DIMENSIÓ 2: DISSENY, REVISIÓ I MILLORA DELS PROGRAMES FORMATIUS
P2.1. Programar i verificar un nou títol de grau o màster universitari
P2.2. Fer el seguiment de les titulacions
P2.3. Modificar un títol de grau i màster universitari
P2.4. Acreditar els títols de grau i màster universitari
P2.5. Extingir o desprogramar títols de grau o màster universitari
P2.6. Gestionar la satisfacció dels grups d’interès
P2.7. Desenvolupar l'activitat docent
P2.8. Desenvolupar la formació permanent
DIMENSIÓ 3: SISTEMES DE SUPORT A L’APRENENTATGE I D’ORIENTACIÓ ALS ESTUDIANTS
P3.1. Gestionar l'accés, admissió i matrícula dels estudiants de Grau
P3.2. Gestionar la preinscripció, admissió i matrícula dels estudiants dels Màsters universitaris
P3.3. Gestionar l’orientació professional
P3.4. Gestionar els programes de mobilitat i intercanvi de l'estudiant
P3.5. Gestionar l'acció tutorial dels estudiants
P3.6. Gestionar les pràctiques externes del departament d'Empresa
P3.7. Gestionar les pràctiques externes del departament de Salut
P3.8. Gestionar les pràctiques externes del departament de Tecnologia
P3.9. Gestionar les pràctiques externes del departament d'Indústries culturals
P3.10. Gestionar el treball final de grau
P3.11. Gestionar el treball final de màster
DIMENSIÓ 4: PERSONAL ACADÈMIC
P4.1. Definir la política del personal docent i investigador
P4.2. Definir la política del personal d’administració i serveis
P4.3. Captar i seleccionar el Personal docent i investigador
P4.4. Captar i seleccionar el Personal d'administració i serveis
P4.5. Actualitzar/acreditar el model d’avaluació de l’activitat docent del PDI
P4.6. Gestionar l'avaluació docent del PDI
P4.7 Gestionar la formació interna
DIMENSIÓ 5: RECURSOS MATERIALS I SERVEIS
P5.1. Gestionar els recursos materials i serveis generals complementaris
P5.3. Gestionar les incidències, les reclamacions i els suggeriments
DIMENSIÓ 6: INFORMACIÓ PÚBLICA I RENDIMENT DE COMPTES
P6.1. Definir la informació pública de les titulacions