Que estàs buscant?
Donar-se de baixa o anul•lar uns estudis de grau matriculats prèviament al TecnoCampus.
Qualsevol estudiant que s’hagi matriculat a estudis de grau al TecnoCampus
Online: e-Secretaria (Anul·lació de matrícula)
(cal que l'adjunteu a la sol·licitud online)
En cas de reassignació (estudiants de nou accés):
Fins el 30 de novembre
a) Quan l’estudiant ha estat re-assignat a un altre centre per part de l'oficina de preinscripció es retornarà l'import ja abonat dels crèdits matriculats excepte les despeses de gestió d’expedient acadèmic (Cal la presentació del document acreditatiu). En cas de no haver fet efectiu el pagament se li reclamarà l’import de les despeses de gestió d’expedient acadèmic.
b) Quan, després de formalitzar la matrícula, es produeixen modificacions dels horaris, de les dates previstes d'exàmens o es detecten errors administratius, l'estudiant podrà sol·licitar la rectificació de la matrícula amb dret a retorn de l’import abonat en excés si així resulta de la nova matrícula.
c) Quan l'estudiant sol·liciti per escrit la renúncia de la matrícula abans de la data d'inici de curs es retornarà l’import abonat excepte les despeses de gestió d’expedient acadèmic.
d) Quan l’estudiant sol·liciti per escrit la renúncia de la matrícula un cop iniciat el curs es tindran en compte els següents supòsits:
Fora d'aquests terminis l'estudiant constarà com a matriculat i haurà d'abonar l'import íntegre de la matrícula.
Notificació a través de l'e-Secretaria
En menys de 5 dies laborables
Servei de Gestió Acadèmica
Decret vigent en cada curs acadèmic, pel qual es fixen els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya.