Data de publicació:
2025-01-14

Presentació de candidatures fins al dia:
2025-01-28

Personal d'Administració i Serveis (PAS)

En termini de recepció de sol·licituds

Donada la necessitat de cobrir el lloc de TÈCNIC/A DE MÀRQUETING DIGITAL DE FORMACIÓ PERMANENT depenent del HUB4T - centre d'estudis de postgrau i formació permanent del TecnoCampus, es convoca el present procés de selecció de personal tècnic, de gestió, administració i serveis.

FUNCIONS A DESENVOLUPAR:

  • Gestionar els continguts de les webs pròpies relacionades amb els programes de formació permanent del TecnoCampus.
  • Fer el seguiment de mètriques digitals i l'explotació de dades de captació (LEADS) de la formació permanent de TecnoCampus.
  • Participar en l'elaboració i execució d'una estratègia d'inbound màrqueting.
  • Gestionar les xarxes TecnoCampus de formació permanent (Hub4T):  Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter.
  • Crear continguts i redactar notícies pels diferents canals del Hub4T
  • Proposar, crear i executar campanyes de mailing.
  • Participar en l'execució tècnica dels projectes i programes endegats des de la seva unitat de gestió.
  • Participar en la implantació d'indicadors i mecanismes de control relacionats amb la seva unitat de gestió.

REQUISITS INDISPENSABLES:

  • Titulació acadèmica mínima de Cicle formatiu de grau superior, de Formació Professional o similar o el seu equivalent d'acord amb la legislació educativa vigent. (Cal certificar-ho amb la titulació oficial).

ASPECTES VALORABLES:

Només es valorarà el CV de les persones que compleixin els requisits indispensables i que per tant hagin estat admeses a participació. La comissió de selecció valorarà els mèrits dels candidats i candidates presentats en base als següents barems de puntuació:

a) Valoració curricular (fins a 60 punts).

  • Titulació universitària com ara ADE, Màrqueting i d’altres relacionades amb les funcions a desenvolupar. (Cal certificar-ho amb la titulació oficial o resguard de pagament de la titulació oficial. ). Màx. 6 punts
  • Titulació de postgrau o màster en màrqueting digital (Cal certificar-ho amb la titulació oficial o resguard de pagament de la titulació oficial). Màx. 5 punts
  • Formació específica en àrees relacionades amb les funcions a desenvolupar i eines relacionades com ara ActiveCampaign, Metricool, HubSpot, Benchmark, Photoshop, entre d’altres. (Cal adjuntar la titulació o certificat corresponent). Màx. 3 punts
  • Experiència en les funcions requerides vinculades al lloc de treball  (Cal especificar-ho en el CV lloc de treball i activitats principals realitzades a cada empresa) Màx. 18 punts
  • Experiència en l’ús d’eines relacionades amb el lloc de treball, com ara ActiveCampaign, Metricool, HubSpot, Benchmark, Photoshop, entre d’altres.( Cal especificar-ho clarament en el CV). Màx. 8  punts
  • Acreditació del nivell de suficiència (C1) de català. Màx. 5 punts
  • Competència en llengua anglesa. Màx. 5 punts
  • Altres mèrits. La comissió podrà valorar altres elements del currículum que considerin adients. Màx. 10 punts

b) Relació contractual prèvia amb TecnoCampus (fins a 15 punts).

ENTREVISTA PERSONAL (fins a 40 punts). 

Només es convoca a entrevista els candidats/es que hagin superat els 40 punts en la fase de valoració del CV + relació contractual prèvia amb TecnoCampus.

CONDICIONS LABORALS:

  • Contractació laboral de substitució d'un any de durada a jornada completa.
  • Incorporació Immediata.
  • El grup professional és de categoria B2 segons conveni laboral vigent del TecnoCampus. 
  • Jornada de 37,5h setmanals.
  • 28 dies de vacances per any complet.
  • Flexibilitat horària i possibilitat del 40% en teletreball.
  • Possibilitat de retribució flexible.
  • Beneficis socials.

CALENDARI ORIENTATIU DEL PROCÉS 

  • Publicació anunci: 14/1/2025
  • Presentació candidatures fins al dia: 28/1/2025 
  • Previsió publicació llista admesos/es i exclosos/es a participació: entre el 29/1/2024 i el 5/2/2025.
  • Entrevistes a partir de mitjans de febrer 2025. Els candidats i les candidates finalistes que passin a la fase de d’entrevista seran avisats/des de la data de l’entrevista per correu electrònic o telèfon.

Per a qualsevol incidència us podeu adreçar a seleccio@tecnocampus.cat

Cal identificar a l’assumpte el número de referència de la convocatòria: S39_2024_PAS_MKTDIGFP

Vols presentar-te? Accedeix al formulari d'inscripció