Que estàs buscant?
El TecnoCampus ha creat un registre d'associacions d'estudiants intern, amb l'objecte de vetllar pels interessos de les associacions, donant-les a conèixer dins l'àmbit universitari, així com tenir un control sobre el cens de les diferents entitats que composen el teixit associatiu.
La competència sobre aquest registre recau a la Unitat d'Atenció a la Comunitat Universitària (UACU).
Entitat col·laboradora amb el Teixit Associatiu de TecnoCampus:
Actualment el TecnoCampus disposa de cinc Associacions en el Teixit Associatiu:
L' AsEst és un grup creat pels propis estudiants de la universitat. Està formada per diferents comissions de tots els àmbits i liderats pels mateixos estudiants.
S'encarrega de vetllar pels interessos de tots els estudiants i té com a finalitat organitzar activitats universitàries de tot tipus: culturals, esportives, socials i lúdiques; donant suport a totes les iniciatives per part de les comissions.
Si encara no ets soci/a pots fer-ho en aquest enllaç!
També, durant el curs, qualsevol estudiant es podrà adherir en totes les comissions que desitgi, tenint la possibilitat de reconèixer d'entre 2 i 6 crèdits en tot el grau.
Els objectius principals de l'AsEst són:
Tens dubtes? Posa't en contacte amb l'AsEst!
Som un grup d’estudiants que compartim coneixements i experiències amb l’objectiu de completar la nostra formació acadèmica mitjançant pràctiques laborals a l’estranger. A través del programa d’intercanvi IAESTE, oferim oportunitats per treballar en empreses i institucions internacionals, ampliant horitzons tant professionals com personals.
Si vols viure una experiència única i potenciar la teva carrera en un entorn global, uneix-te a la Comissió IAESTE!
La Comissió Buddy Program té com a objectiu donar suport als estudiants internacionals que arriben al TecnoCampus, ajudant-los a adaptar-se fàcilment a la seva nova experiència acadèmica i social.
Els estudiants locals que hi participen es troben amb els nous alumnes i creen vincles d’afinitat, facilitant la seva integració i fent que se sentin benvinguts des del primer dia.
Si vols conèixer gent d’arreu del món i viure una experiència enriquidora, uneix-te al Buddy Program!
La Comissió CineClub neix amb l’objectiu de fomentar la cultura cinematogràfica entre els estudiants a través de sessions de cinema amb comentari cada quinze dies. Una oportunitat per descobrir pel·lícules, compartir opinions i aprofundir en el llenguatge audiovisual.
Tota la informació sobre les sessions, inclosos horaris, ubicacions i cartellera, es publica a les nostres xarxes socials.
Si t’apassiona el cinema i vols veure’l d’una manera més enriquidora, vine al Cineclub!
Vivim en un context de sobreinformació constant, on sovint no hi ha espai per qüestionar ni reflexionar. Per això, la comissió SOFIA vol crear espais lliures d’estímuls externs on els estudiants puguin desenvolupar el seu propi criteri.
A través de ponències, taules rodones i tallers, comptarem amb experts que ens ajudaran a entendre el procés reflexiu darrere de cada decisió i a qüestionar allò que donàvem per fet. El nostre objectiu és fomentar el pensament crític i evitar que quedi relegat en un món cada cop més accelerat.
Si vols aprendre a analitzar amb més profunditat i construir les teves pròpies idees, aquesta comissió és per a tu.
A la Comissió TecnoRun fomentem l'activitat física diària a través d'entrenaments de running i ciclisme. Oferim sessions de running en grup, tant al matí com a la tarda, adaptades a diferents nivells perquè tothom pugui progressar al seu ritme.
El nostre repte final és la cursa pròpia de la Comissió, on els participants podran posar a prova la seva evolució. Més enllà de l'exercici, volem promoure valors com l'esforç, la constància i la superació personal.
Si vols incorporar l'esport a la teva rutina i compartir l'experiència amb altres companys, t'hi esperem!
Si has pensat en crear una comissió dins l'ASEST: Contacta amb l'AsEst
La junta de l'AsEst us assessorarà de com registrar la vostra comissió d'estudiants. És necessari que abans de fer qualsevol altre tràmit, demana una reunió tècnica conjunta amb l'AsEst.
L'Associació dels Passerells són la colla castellera universitària del TecnoCampus de Mataró. Va ser fundada l'any 2011 i és membre de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya.
És la desena colla castellera universitària apareguda i la tercera que esdevingué membre de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, després dels Ganàpies de la UAB i els Pataquers de la URV. Compten amb el suport dels Capgrossos de Mataró, la principal colla castellera convencional del Maresme. Durant el curs, assagen cada dimarts i divendres a la plaça del Tecnocampus. Vesteixen amb camisa de color lila i els seus millors castells són el 2 de 7 amb folre, el pilar de 6 amb folre, el 3 de 7 i el 4 de 7.
Van néixer durant el Nadal del 2010. El primer assaig va fer-se el 15 de febrer de 2011. Al cap d'un mes, el 31 de març van descarregar el seu primer castell, un pilar de 3. L'actuació va fer-se durant el programa de ràdio El matí i la mare que el va parir de Ràdio Flaixbac, emès en directe des de l'Auditori del Tecnocampus. El 14 de novembre del 2011 la junta de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya va aprovar l'ingrés dels Passerells del Tecnocampus a l'entitat. El dia 10 de desembre del 2015, en la seva Diada d'Hivern, aconsegueixen fer la millor actuació des dels seus inicis: 3de7, 2de7f, 4de7 i Pde6f.
Actualment la colla està formada per uns 150 inscrits. Els assaigs són cada dimarts i divendres de 14h a 16h i es fan 4 diades d'hivern i 4 de primavera.
Posa-t'hi en contacte a través de la seva web, el correu o l'Instagram.
És un grup d'estudiants encarregat d'organitzar esdeveniments cultural al TecnoCampus per a potenciar diverses activitats, dins d'un ventall molt ampli, amb la finalitat de promoure la vida universitària entre tots els estudiants.
Associació TecnoCampus Motorsports és constitueix per tal de crear un grup de treball per a poder desenvolupar un vehicle elèctric per a competir a la Formula Student, una competició on estudiants universitaris de tot el món competeixen en el disseny, desenvolupament, construcció i conducció d'un vehicle monoplaça, combinant aspectes enginyeria i empresarials. Actualment comptem amb 65 socis de 8 graus diferents del centre universitari TecnoCampus.
Posa-t'hi en contacte a través del correu, la web o les seves xarxes socials: instagram, LinkedIn i Twitter
Associació Phoenix eSports es constitueix amb l'objectiu de crear una comunitat activa i dinàmica per promoure el món dels videojocs i els eSports. Ens dediquem a organitzar esdeveniments i competicions de videojocs, fomentant la participació i el creixement del sector entre estudiants i aficionats. A més, gestionem un equip amateur de League of Legends (LoL), oferint als seus membres l'oportunitat de desenvolupar-se tant a nivell competitiu com estratègic. Actualment, comptem amb 25 membres provinents de diferents graus del centre universitari TecnoCampus, units per la passió pels videojocs i l'esport electrònic.
Posa-t'hi en contacte a través del correu o les xarxes socials: Instagram / Twitter / Twitch.
Les associacions d'estudiants que vulguin operar en l'àmbit universitari del TecnoCampus hauran d'inscriure's en el Registre d'Associacions del TecnoCampus.
Si has pensat en crear una nova associació:
La UACU us assessorarà de com registrar la vostra associació d’estudiants. És necessari que abans de fer qualsevol altre tràmit, demaneu una reunió tècnica amb la UACU.
Condicions que cal complir: Per tal de que el TecnoCampus reconegui una associació cal que aquesta compleixi les condicions següents:
El TecnoCampus ha creat un registre d’associacions d’estudiants intern, amb l’objecte de vetllar pels interessos de les associacions, donant-les a conèixer dins l’àmbit universitari, així com tenir un control sobre el cens de les diferents entitats que composen el teixit associatiu.
La competència sobre aquest registre recau a la Unitat d’Atenció a la Comunitat Universitària (UACU).
1. Sol·licitud d'inscripció signada per tres persones estudiants del TecnoCampus que formin l'associació, una de les quals n'ha de ser l'interlocutor o l'interlocutora, amb indicació de les dades següents: nom, número de document d'identitat, adreça postal, adreça electrònica, telèfon i vinculació amb el TecnoCampus amb indicació, si escau, del grau i curs del seu estudi.
2. Document acreditatiu de la inscripció en el Registre d'Associacions de la Generalitat o en el registre corresponent.
3. Exemplar de l'acta fundacional i dels Estatuts de l'associació segellats pel Registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya o pel registre corresponent.
4. Certificació, expedida per l'òrgan competent de l'associació, en què s'indiqui el nombre de socis i sòcies que siguin estudiants amb matricula vigent al TecnoCampus.
La utilització del nom del centre universitari TecnoCampus, ja sigui en la seva literalitat o mitjançant que identifiqui a l'associació amb el TecnoCampus, requereix l'autorització de la unitat/autoritat pertinent de la Fundació TecnoCampus, amb caràcter previ a la inscripció de l'associació en el Registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya o en el registre corresponent.
Per això, cal que feu la vostra petició en el punt 1 del procediment del registre.
El període d'entrega de les sol·licituds és el més de setembre i gener d’any en curs.
Si vols presentar la sol·licitud de reconeixement de crèdits per l’activitat que desenvoluparà l’Associació, primer s’ha d’aprovar la teva associació i seguidament hauràs de seguir el procediment per poder fer la sol·licitud de reconeixement de Crèdits RAC per l’activitat proposada i aprovada.
Són deures de les associacions els següents:
a) Desenvolupar les seves activitats respectant sempre les regles de convivència universitària, la llibertat d'expressió, la legalitat i la normativa del TecnoCampus.
b) Respectar i conservar el patrimoni del TecnoCampus així com les persones membres de la comunitat universitària, entre elles, els seus socis i sòcies.
c) Comunicar al TecnoCampus qualsevol canvi en els seus estatuts o en les dades de contacte de les persones que les representen.
d) Presentar una memòria anual de les activitats dutes a terme i justificar les despeses realitzades a càrrec dels ajuts del TecnoCampus, abans de la finalització del primer trimestre del curs, que contingui la documentació següent:
L'incompliment d'aquestes condicions donarà lloc a un avís a l'associació, mitjançant el qual se li atorgarà un termini de quinze dies per resoldre les mancances detectades. Si transcorregut aquest termini aquestes no haguessin estat resoltes, es procedirà a cancel·lar-ne la inscripció en el Registre, per resolució de la Direcció de la Unitat d’Atenció a la Comunitat Universitària.