Que estàs buscant?
Es poden demanar ajuts per portar a terme les seves activitats, les associacions inscrites en el Registre d’Associacions del TecnoCampus. Cada associació només pot presentar una sola sol·licitud per convocatòria.
Revisa les bases de la convocatòria i segueix la normativa que regula l'activitat del teixit associatiu del TecnoCampus.
Les entitats que desitgin participar en aquesta convocatòria hauran de presentar la següent documentació:
1. Formulari nº 1 - Sol·licitud de prestació signada pel representant legal de l’Associació.
2. Formulari nº 2 - Detall d'activitats: Descripció de l’activitat, calendari aproximat d’execució i amb detall del pressupost per a cada activitat.
3. Formulari nº 3 - Resum del pressupost de despeses i previsió d'ingressos.
4. Certificació del nombre de socis i sòcies que són estudiants del TecnoCampus. (Model predeterminat facilitat per TecnoCampus).
5. Memòria d'activitats de l'any anterior amb el pressupost total de les activitats realitzades.
Un cop presentada la sol·licitud es valora la quantitat atorgada a cadascuna de les activitats en funció del compliment dels criteris anomenats a les FAQs (sempre tenint en compte la limitació pressupostària de l’ajut i el nombre de sol·licituds rebudes), per qualsevol dubte abans reviseu les bases.
Poden demanar ajuts per portar a terme les seves activitats les associacions inscrites en el Registre d’Associacions del TecnoCampus. Cada associació només pot presentar una sola sol·licitud per convocatòria.
Poden ser objecte d’ajut econòmic:
a) Aquelles accions realitzades pels col·lectius registrats al Registre d’Associacions del TecnoCampus, que informin, formin, dinamitzin el centre universitari i fomentin la participació de l’alumnat, sempre i quan no destorbin el desenvolupament normal de la seva activitat.
b) Aquelles accions realitzades pel Teixit associatiu del TecnoCampus que facilitin un exercici correcte de les funcions de representació del col·lectiu sol·licitant, en aquells casos en què un dels seus membres hagi de desplaçar-se per a participar en algun congrés, seminari o trobada.
c) Compra de material i/o la contractació de serveis essencials per al desenvolupament de l’activitat pròpia dels col·lectius beneficiaris indicats.
Les activitats objecte dels ajuts han de complir les condicions següents:
a) Quan les activitats previstes tinguin lloc al TecnoCampus, han de ser en horari diürn, entre les 9h i les 21:30h.
b) Les activitats que es duguin a terme a les seves immediacions del TecnoCampus han d’haver estat autoritzades pels òrgans competents. En cas contrari, hauran de disposar de la corresponent validació de l’òrgan competent, per poder rebre l’ ajut provinent d’aquesta convocatòria.
c) En cap cas rebran ajut econòmic aquelles activitats contraries als valors de la institució, activitats amb finalitat lucrativa o en les que es promogui el consum de begudes alcohòliques o es facin malbé les instal·lacions de la Universitat.
d) Les activitats aquí previstes han de respectar la legislació vigent i no vulnerar la normativa del TecnoCampus. Durant el desenvolupament de l’activitat, el col·lectiu o associació que la promogui ha de tenir cura de l’entorn i de les instal·lacions del TecnoCampus, així com del material cedit, en el seu cas. En cas contrari, el col·lectiu o associació és plenament responsable dels danys i perjudicis provocats.
La resolució de la convocatòria es farà arribar amb una comunicació abreujada a les associacions que hagin sol·licitat l’ajut econòmic mitjançant el correu electrònic.
L'acta completa estarà disponible a UACU, un dia després de la data de la resolució, per a la consulta de les associacions d'estudiants registrades a TecnoCampus.
Entra a la plataforma de presentació de documentació per la liquidació: https://agenda.tecnocampus.cat/event_detail/129212/detail/liquidacio-teixit-associatiu-febrer-2025.html?private=a1b9a75030c9eddb638b
1. Formulari per la liquidació: Inclou les dades de l'Associació i del representant, les dades bancàries(*), el resum del pressupost total destinat a les activitats i la memòria (resum) d'aquestes.
2. Fitxa de liquidació d'activitats: Per cada activitat realitzada, cal omplir una fitxa específica. Les activitats han d'estar numerades i ordenades.
3. Annexos: Inclou justificants de pagament (tiquets o factures) associats a cada activitat. Heu de presentar-ho a continuació a la fitxa d’activitat corresponent, enganxats en paper mida A4 i seguint l’ordre del pressupost detallat.
NOTA: És imprescindible que adjunteu un document signat per l'entitat bancària que certifiqui la vigència del número de compte corrent de l'Associació.
Consideracions importants:
Un cop presentada i revisada tota la documentació, la liquidació dels ajuts tindrà lloc entre finals de febrer i principis de març. Els pagaments es realitzaran amb posterioritat a la correcta liquidació de l’ajut, mitjançant transferència bancària al número de compte proporcionat.
Us recordem que és essencial complir amb aquests requisits per garantir el cobrament de l'ajut concedit.
Les associacions ha d’estar al registre d’associacions del TecnoCampus. Aquests son el perfil de col·lectius que poden demanar aquest ajuts.
La convocatòria per demanar l’ajut s’obrirà el 1 de novembre de 2024.
S’haurà d’especificar les activitats que es volen dur a terme durant el curs (1r trimestre, 2n trimestre i 3r trimestre).
Per poder demanar l’ajut, s’haurà d’omplir el següent formulari i presentar adjunt tota la documentació requerida en el mateix formulari.
Es considerarà per la valoració de les sol·licituds i l’adjudicació dels ajuts econòmics les puntuacions que s’indiquen a continuació per a cada activitat presentada, en relació a cadascun dels següents criteris:
Dinamització de la Vida Universitària (fins a 10 punts)
Promoció de la Igualtat d’Oportunitats (fins a 10 punts)
- Criteris d’igualtat de gènere i no discriminació: (fins a 5 punts)
- Proporció d’homes i dones en els càrrecs de responsabilitat en l’associació (TecnoCampus):
o Menys de 35% de dones: 0 punts
o 35% a 50% de dones: 1 punt
o Més de 50% de dones: 2 punts
- Associació que disposa de protocol de prevenció i actuació en cas d’assetjament / violències masclistes o LGBTIFÒBIA o compta amb una comissió específica: 1 punt
- Activitat de l’àmbit de la igualtat de gènere (igualtat efectiva de dones i homes, diversitat sexual, identitat i expressió de gènere): 2 punts
Treball en Xarxa (fins a 10 punts)
- Amb una o més d’una associació: fins a 4 punts
- Amb el Campus Saludable (CS) o Unitat d’Igualtat: fins a 7 punts
- Amb el Campus Saludable i Unitat d’Igualtat: 10 punts
Contribució al foment de la responsabilitat social (RS/ODS) (fins a 5 punts)
ODS: https://www.un.org/sustainabledevelopment/es/objetivos-de-desarrollo-sostenible/
o 1 o 2 objectius de RS: fins a 3 punts
o Més de 2 objectius de RS: fins a 5 punts
Nombre d’audiència o beneficiaris de l’activitat (fins a 10 punts)
o De 0 a 30 persones: fins a 5 punts
o De 31 a 59 persones: fins a 4 punts
o De 60 a 99 persones: fins a 8 punts
o Més de 100 persones: fins a 10 punts
Durada de l’activitat (fins a 10 punts)
o 1 – 2 dies: fins a 3 punts
o 3 – 10 dies: fins a 6 punts
o Més de 10 dies: fins a 10 punts
Ús del català i/o l’aranès i/o activitats de promoció i normalització del català (fins a 5 punts)
o Ús del català a les comunicacions i publicitat: fins a 1 punt
o Activitat específica de promoció del català o cultura catalana: fins a 1 punt
o Activitat normalització del català: fins a 1 punt
o Complir els 3 requisits anteriors: fins a 2 punts
Pla de captació, difusió i visualització de l’activitat i del TecnoCampus* (fins a 10 punts)
* Per a aquesta valoració, caldrà afegir a la sol·licitud l’informe que justifiqui el pla de màrqueting què es desenvoluparà. Aquest pot està especificat a l’informe de l’activitat o es pot justificar a part amb un pla general per a totes les activitats que es desenvolupin durant el curs.
Grau de compliment de les activitats proposades en la convocatòria anterior (**): fins a 10 punts.
** Per a aquesta valoració, caldrà afegir a la sol·licitud la memòria de les activitats realitzades en el període immediatament anterior pel que es demana l’ajuda. Aquesta memòria ha d’incloure el pressupost total de les activitats realitzades.
En aquest sentit, la puntuació màxim que es pot assolir és de 80 punts.
La liquidació dels ajuts tindrà lloc durant el primer i segon trimestre de l’any en curs. El segon trimestre es farà efectiu el 70% de l’ajuda aprovada, i el tercer trimestre, prèvia presentació de liquidació anual, s’efectuarà l’ingrés del 30% restant de l’ajut, un cop s'hagi presentat la documentació corresponent. El darrer pagament es realitzarà amb posterioritat a la correcta liquidació.
Les associacions que ho necessitin, poden demanar una bestreta o avançament de l'ajut atorgat.
Cal fer una petició al Servei de la Unitat d'Atenció a la Comunitat Universitària, mitjançant instància general per correu electrònic i es valorarà cada cas i necessitat.
Per tal de dur a terme qualsevol activitat dins del recinte universitari, l’associació haurà de sol·licitar-ho aquí. Una vegada rebut el formulari, la UACU es posarà en contacte per tal de gestionar la petició. Recordar que s'ha de fer la petició 3 setmanes abans de l'activitat que s'hi vol realtizar.
Per poder cobrar la totalitat de l'ajut concedit, i segons l’article 18 de la normativa reguladora del Teixit Associactiu, cal presentar a la Unitat d'Atenció a la Comunitat Universitària la correcta liquidació amb la documentació que indica la mateixa normativa.
En cas que finalment no s’hagi desenvolupat l’activitat o no es facilitin totes les factures justificatives de les despeses generades per a la seva execució, la Comissió d’Avaluació pot anul·lar l’ajut total o parcialment en proporció a les despeses acreditades.
En cas que la Comissió d’Avaluació resolgui anul·lar l’ajut totalment, el col·lectiu està obligat a retornar l’import percebut en el termini màxim de 30 dies des de la notificació de la resolució. En el cas que es resolgui anul·lar parcialment la concessió d’un ajut, el col·lectiu només té dret a cobrar la part proporcional d’aquest i ha de tornar, en el termini màxim de 30 dies des de la notificació de la resolució, la diferència que hagi cobrat de més.
Poden ser objecte d’ajut econòmic:
a) Aquelles accions realitzades pels col·lectius registrats al Registre d’Associacions del TecnoCampus, que informin, formin, dinamitzin el centre universitari i fomentin la participació de l’alumnat, sempre i quan no destorbin el desenvolupament normal de la seva activitat.
b) Aquelles accions realitzades pel Teixit associatiu del TecnoCampus que facilitin un exercici correcte de les funcions de representació del col·lectiu sol·licitant, en aquells casos en què un dels seus membres hagi de desplaçar-se per a participar en algun congrés, seminari o trobada.
c) Compra de material i/o la contractació de serveis essencials per al desenvolupament de l’activitat pròpia dels col·lectius beneficiaris indicats.
Les activitats objecte dels ajuts han de complir les condicions següents:
a) Quan les activitats previstes tinguin lloc al TecnoCampus, han de ser en horari diürn, entre les 9h i les 21:30h.
b) Les activitats que es duguin a terme a les seves immediacions del TecnoCampus han d’haver estat autoritzades pels òrgans competents. En cas contrari, hauran de disposar de la corresponent validació de l’òrgan competent, per poder rebre l’ ajut provinent d’aquesta convocatòria.
c) En cap cas rebran ajut econòmic aquelles activitats contraries als valors de la institució, activitats amb finalitat lucrativa o en les que es promogui el consum de begudes alcohòliques o es facin malbé les instal·lacions de la Universitat.
d) Les activitats aquí previstes han de respectar la legislació vigent i no vulnerar la normativa del TecnoCampus. Durant el desenvolupament de l’activitat, el col·lectiu o associació que la promogui ha de tenir cura de l’entorn i de les instal·lacions del TecnoCampus, així com del material cedit, en el seu cas. En cas contrari, el col·lectiu o associació és plenament responsable dels danys i perjudicis provocats.
En cas de que l’activitat presenti algun canvi, ja sigui d’ubicació, objectius, disseny, etc. s’haurà de comnunicar a la UACU. Una vegada rebuda la petició, la Unitat de Vida Universitària es posarà en contacte per tal de gestionar-la.
Per qualsevol altre qüestió no resolta a les FAQs, pots enviar un correu a vidauniversitaria@tecnocampus.cat.
Una vegada rebuda la teva petició, la Unitat d'Atenció a la Comunitat Universitària, es posarà en contacte amb tu per tal d'ajudar-te.